Nieuw bij Telfort, hoe en wanneer kom ik in mijn telfort

  • 29 juni 2014
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Volgende week gaat mijn abo van jullie in.
Ik lees dat ik mijn simkaart moet activeren via mijn telfort. Echter daar kan ik nu nog niks mee, mag er niet in want mijn nummer is onbekend (waarschijnlijk omdat ik nog geen klant ben).
Kan ik op de dag zelf wel in mijn telfort? Het is voor mij heel belangrijk dat ik niet tijden zonder telefoon zit..
Ik kom van Hi en wil nummerbehoud, ik heb geen nummer van jullie ontvangen, dus ik ben echt afhankelijk van mijn Hi nummer.

Bedankt voor jullie reactie.
(via mail geprobeerd, maar daar kom ik er ook niet in, aangezien je daarvoor een mijn telfort account nodig hebt)

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi sonnie en welkom op het forum.

Een simkaart activeren voor een nieuw abonnement gaat buiten Mijn Telfort om. De simkaart kan je activeren via deze pagina.

Voor een bestaand abonnement gaat de activatie van een vervangende simkaart via Mijn Telfort.

Reageer