beantwoord

Nieuw account aangemaakt, maar kan nog steeds niet inloggen

• 12 november 2019
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Na geprobeerd mijn wachtwoord te achterhalen via ‘’wachtwoord vergeten’’ en ‘’gebruikersnaam vergeten’’, stuurt het systeem de email naar een verkeerd e-mailadres of naar een verkeerd 06-nummer. HEt ziet er naar uit dat de overgang naar KPN niet vlekkeloos gaat. Nu heb ik een nieuw account aangemaakt en nog steeds kan ik niet inloggen. 

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 14 november 2019, 17:16

Dag @Ginovv. Van harte welkom hier. Frustrerend dat je niet kunt inloggen. Je hebt het over een overgang naar KPN. Kan je toelichten wat je daarmee bedoelt? En als je zegt dat je een nieuw account hebt aangemaakt, bedoel je dan dat je een Telfort ID hebt aangemaakt? Kom je wel tot het instellen van een nieuw wachtwoord of gaat dat niet? En loop je zowel in de app als bij de webversie tegen dit probleem aan? Wil je dat eens testen? Zou je verder je profiel  hier op het Forum eens aan kunnen vullen met je klantnummer, de naam van de contracthouder en de gebruikersnaam waarmee je nu probeert in te loggen? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Ginovv. Van harte welkom hier. Frustrerend dat je niet kunt inloggen. Je hebt het over een overgang naar KPN. Kan je toelichten wat je daarmee bedoelt? En als je zegt dat je een nieuw account hebt aangemaakt, bedoel je dan dat je een Telfort ID hebt aangemaakt? Kom je wel tot het instellen van een nieuw wachtwoord of gaat dat niet? En loop je zowel in de app als bij de webversie tegen dit probleem aan? Wil je dat eens testen? Zou je verder je profiel  hier op het Forum eens aan kunnen vullen met je klantnummer, de naam van de contracthouder en de gebruikersnaam waarmee je nu probeert in te loggen? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Ginovv. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om in te loggen. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt dan lees ik het graag. 

Reageer