beantwoord

Nieuw abonnement niet in mijntelfort

• 4 mei 2019
  • 9 reacties
  • 272 keer bekeken

Reputatie 1
Onlangs abonnement verlengt en er ITV bij genomen, volgens de bevestigingsmail zou de wijziging 24 april jl. ingaan, maar de wijziging is nog steeds niet zichtbaar in mijntelfort.

Krijg deze melding: Helaas kun je je abonnement nu niet wijzigen
Het is niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen terwijl je nog een lopende bestelling hebt. Zodra je vorige bestelling verwerkt is, kun je weer wijzigingen aanbrengen.

Kan iemand mij vertellen wanneer dit bijgewerkt is?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 mei 2019, 16:04

Hoi @Floor101, ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat de wijziging nog niet volledig is opgeleverd. Dat wil zeggen administratief is het nog niet helemaal verwerkt. Dit is ook meteen de reden dat het nog niet zichtbaar is. Ik verwacht inderdaad dat het nog een paar dagen nodig heeft.
Bekijk reactie

9 reacties

Hallo @Floor101 ,
MijnTelfort is het laatste traject waarin iets geplaatst wordt nadat alles technisch en administratief door Telfort verwerkt is.
Kijk over een paar dagen weer eens.
Reputatie 1
Oke bedank, hou het in de gaten.😄
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Floor101, ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat de wijziging nog niet volledig is opgeleverd. Dat wil zeggen administratief is het nog niet helemaal verwerkt. Dit is ook meteen de reden dat het nog niet zichtbaar is. Ik verwacht inderdaad dat het nog een paar dagen nodig heeft.
Reputatie 1
Bedankt Bart - Telfort voor het meekijken, ik zal over een paar dagen nog eens kijken.
Reputatie 8
Badge +12
Graag gedaan. Mocht het straks nog niet zover zijn, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik verder op onderzoek.
Reputatie 1
@Bart - Telfort Het abonnement is inmiddels bijgewerkt in mijn Telfort, zou je voor mij mee willen kijken in het systeem want hebben wij nu onbeperkt bellen binnenland, dus zonder kosten? Ik kan het er niet uit opmaken.
Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb even meegekeken. Ik zie vast bellen inderdaad staan. Dit houdt in: bellen zonder gesprekskosten naar alle vaste nummers binnen Nederland, je betaalt alleen het standaard starttarief per gesprek.
Reputatie 1
Bart - Telfort Bedankt voor het meekijken, ik weet in iedergeval genoeg.
Reputatie 8
Badge +12
Heel erg graag gedaan.

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer