beantwoord

Nieuw abonnement maar kan niet inloggen in Mijn Telfort

• 1 maart 2018
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb gister mijn simkaart binnen gekregen en nu wil ik doe activeren. Ik probeerde mij in te loggen op mijn Telfort maar dat is niet gelukt. Ondanks meerdere keren aan te geven dat ik mijn gegevens wol ontvangen hebbik nog geen sms en mail gekregen. (Sms kan kloppen omdat mijn nummer nu niet actief is en het Telfort kaartje nog niet in mijn telefoon zit maar mail ontvang ik wel gewoon) ik kan dus ook niet bellen met Telfort vanwege kosten die ik dan extra maak bij mijn oude provider en de Sim van Telfort dus nog niet is geactiveerd. Wat nu?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 2 maart 2018, 13:50

Ik heb je bestelling gevonden 🙂. In het systeem zie ik dat je al een collega telefonisch hebt gesproken. Je nummerbehoud was afgewezen en ze heeft het opnieuw aangevraagd, omdat je nog een maand opzegtermijn hebt bij een andere provider. Is het je inmiddels gelukt om door middel van je e-mail een Mijn Telfort account aan te maken? Mocht je nog steeds geen e-mail ontvangen, dan kun je het beste je spam box controleren 😳.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Sarina1993, welkom op het forum! Ik ga je hiermee helpen. Op de een of andere manier kan ik je niet vinden in het systeem. Mijn vermoeden is dat de bestelling nog niet verwerkt is. Afgelopen maandag zijn we overgestapt naar een nieuw systeem en ik denk dat de verwerking daarom nog niet gelukt is. Vandaar dat het niet lukt om in Mijn Telfort in te loggen. Ik ga het uitzoeken en kom hier zo snel mogelijk weer bij je op terug!
Reputatie 4
Badge +6
Ik heb je bestelling gevonden 🙂. In het systeem zie ik dat je al een collega telefonisch hebt gesproken. Je nummerbehoud was afgewezen en ze heeft het opnieuw aangevraagd, omdat je nog een maand opzegtermijn hebt bij een andere provider. Is het je inmiddels gelukt om door middel van je e-mail een Mijn Telfort account aan te maken? Mocht je nog steeds geen e-mail ontvangen, dan kun je het beste je spam box controleren 😳.

Reageer