beantwoord

Nieuw abonnement, kan niet inloggen via Mijn Telfort

• 28 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 1684 keer bekeken

Sinds zaterdag heb ik een abonnement van Telfort genomen.
Iik heb echter nog tot 5 december een andere provider.
Daar ik nummerbehoud heb gekozen heeft men in de telfort winkel het Sim kaartje geknipt en passend gemaakt voor mijn nieuwe telefoon.
Ik kan du nogs tot 5 december met mijn nieuwe toestel bellen via mijn huidige aanbieder.

Nu heb ik mij ook ingeschreven voor MIJN TELFORT MOBIEL,. echter wat blijkt: met mijn huidige nummer, wat dus mee gaat naar TELFORT kan ik NIET inloggen met mijn gebruikersnaam ( het nummer dus wat mee overgaat). Tik ik nu het tijdelijke nummer in wat op het contract staat dan kan ik wel inloggen, echter dan krijg ik geen bevestigingsmail, want dit wordt aangegeven bij acceptatie.
Ik ga er nu vanuit dat ik dus pas op het moment dat mijn abo ingaat, dus 5 december, mij kan gaan inloggen op MIJN TELFORT met mijn te behouden nummer.

Klopt dit? 
icon

Beste antwoord door Denise 28 oktober 2013, 13:26

@19chris56,

Welkom op het forum! Het klopt dat je nu nog niet met jou te behouden nummer kunt inloggen via Mijn Telfort. Dit is pas mogelijk zodra jouw nummer is overgezet naar Telfort. Om dubbele abonnementskosten te voorkomen dien je tot de startdatum van jouw abonnement gebruik te maken van jouw huidige simkaart.

Ben je zo voldoende geïnformeerd?

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@19chris56,

Welkom op het forum! Het klopt dat je nu nog niet met jou te behouden nummer kunt inloggen via Mijn Telfort. Dit is pas mogelijk zodra jouw nummer is overgezet naar Telfort. Om dubbele abonnementskosten te voorkomen dien je tot de startdatum van jouw abonnement gebruik te maken van jouw huidige simkaart.

Ben je zo voldoende geïnformeerd?

Denise

Reageer