beantwoord

niet mogelijk mijn facturen te openen in factuurhistorie

  • 12 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 2307 keer bekeken

In factuurhistorie (mijn telfort mobiel) krijg ik de melding: U heeft als eindgebruiker geen of beperkte toegang tot deze functie.
Vorige maand ben ik overgegaan van abonnement naar prepaid.
Toch zou ik graag mijn oude facturen inzien.

Kan dat?
icon

Beste antwoord door Laila 12 oktober 2012, 16:30

Via Mijn Telfort is dat niet meer mogelijk. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u aangeven welke factuur/facturen u wilt hebben. Vergeet niet om ook uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres mee te sturen.

Laïla
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste Pa00, ik begrijp je frustratie maar reageren in topics van jaren geleden is niet nodig en inderdaad ook tegen de huisregels. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic en wil ik je vriendelijk verzoeken om te blijven reageren in je eigen topic.
Via Mijn Telfort is dat niet meer mogelijk. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u aangeven welke factuur/facturen u wilt hebben. Vergeet niet om ook uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres mee te sturen.

Laïla


Mooi is dat. Topic wordt beeindigd door de vraag een privebericht te sturen. Ervaring leert dat dit dus inhoud dat het niet wordt opgelost.
Reputatie 8
Badge +19
Via Mijn Telfort is dat niet meer mogelijk. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u aangeven welke factuur/facturen u wilt hebben. Vergeet niet om ook uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres mee te sturen.

Laïla


Mooi is dat. Topic wordt beeindigd door de vraag een privebericht te sturen. Ervaring leert dat dit dus inhoud dat het niet wordt opgelost.

Beste Pa00,

het is niet de bedoeling (en tegen de forumregels) dat je in meerdere (en 3 jaar oude..!) topics je ongenoegen uit over je eigen ontevredenheid over Telfort.
Je reactie heeft ook niets te maken met het probleem in dit topic.

N.B. er wordt in dit topic gevraagd om een privebericht te sturen omdat het plaatsen van persoonlijke gegevens van een klant niet gewenst is op een openbaar forum.
Dat wil niet zeggen dat daar geen oplossing door Telfort is aangedragen.
Sommige zaken kunnen ook via een privebericht worden opgelost.
Reputatie 8
Badge +19
Aangezien je in meerdere topics spamt, heb ik je reacties gevlagd (gemeld bij de forum-moderators) zodat zij de huisregels kunnen toepassen.
En die gelden voor iedere bezoeker van dit forum...
Via Mijn Telfort is dat niet meer mogelijk. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u aangeven welke factuur/facturen u wilt hebben. Vergeet niet om ook uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres mee te sturen.

Laïla


Mooi is dat. Topic wordt beeindigd door de vraag een privebericht te sturen. Ervaring leert dat dit dus inhoud dat het niet wordt opgelost.

Beste Pa00,

het is niet de bedoeling (en tegen de forumregels) dat je in meerdere (en 3 jaar oude..!) topics je ongenoegen uit over je eigen ontevredenheid over Telfort.

N.B. er wordt gevraagd om een privebericht te sturen omdat het plaatsen van persoonlijke gegevens van een klant niet gewenst is op een openbaar forum.



Ken geen forumregels waarin staat dat je niet op oudere berichten kan reageren. Dacht dat een forum is bedoeld om je ervaringen te delen. Ja die waren jarenlang redelijk goed. Nee ik zal mijn ongenoegen over mijn behandeling als jarenlangevtrouwe klant van Telfort blijven uiten of je dit nu leuk vind of niet. Ja en met dat privebericht lijkt het dus dat het topic is opgelost. Niet dus blijkt uit de historie van dit forum.
Waarom laten jullie 4 jaar elende zien in dit forum aangaande mijn Telfort en wordt er vervolgens vertelt dat dit probleem nieuw is?
Zijn de moderators dezelfde personen die, na beeindiging van jouw abonnement, je jarenlang lastig gaan vallen dat ze je terug willen bij Telfort en dan vertellen dat nu alles veel beter is? Mooie werkverschaffing. Telfort zou beter geld kunnen steken in het verbeteren van de service en bereikbaarheid ipv zo iets onzinnigs als een forum in het leven roepen. Ook mijn ervaring is dat Telfort niet telefonisch bereikbaar is. Klanten meer dan een kwartier op eigen kosten laten bellen over een probleem van Telfort en door Telfort veroorzaakt, is ongehoord.
Via Mijn Telfort is dat niet meer mogelijk. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u aangeven welke factuur/facturen u wilt hebben. Vergeet niet om ook uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres mee te sturen.

Laïla


Mooi is dat. Topic wordt beeindigd door de vraag een privebericht te sturen. Ervaring leert dat dit dus inhoud dat het niet wordt opgelost.

Beste Pa00,

het is niet de bedoeling (en tegen de forumregels) dat je in meerdere (en 3 jaar oude..!) topics je ongenoegen uit over je eigen ontevredenheid over Telfort.

N.B. er wordt gevraagd om een privebericht te sturen omdat het plaatsen van persoonlijke gegevens van een klant niet gewenst is op een openbaar forum.



Ken geen forumregels waarin staat dat je niet op oudere berichten kan reageren. Dacht dat een forum is bedoeld om je ervaringen te delen. Ja die waren jarenlang redelijk goed. Nee ik zal mijn ongenoegen over mijn behandeling als jarenlangevtrouwe klant van Telfort blijven uiten of je dit nu leuk vind of niet. Ja en met dat privebericht lijkt het dus dat het topic is opgelost. Niet dus blijkt uit de historie van dit forum.
Waarom laten jullie 4 jaar elende zien in dit forum aangaande mijn Telfort en wordt er vervolgens vertelt dat dit probleem nieuw is?
Zijn de moderators dezelfde personen die, na beeindiging van jouw abonnement, je jarenlang lastig gaan vallen dat ze je terug willen bij Telfort en dan vertellen dat nu alles veel beter is? Mooie werkverschaffing. Telfort zou beter geld kunnen steken in het verbeteren van de service en bereikbaarheid ipv zo iets onzinnigs als een forum in het leven roepen. Ook mijn ervaring is dat Telfort niet telefonisch bereikbaar is. Klanten meer dan een kwartier op eigen kosten laten bellen over een probleem van Telfort en door Telfort veroorzaakt, is ongehoord.


Dat bedoel ik dus. Topic is gelijk weer actueel, ook al is het 3 jaar oud. Mooi medium zo'n forum. Nu allen de inhoud nog even doorzetten naar een ander medium en wellicht dat Telfort dan ook inziet dat ze beter forum kunnen afschaffen en gewoon service moeten gaan verlenen. Zal een s kijken of er op de tv misschien weer eens een programma over Telfort kan worden gestart.
Reputatie 8
Badge +19
Het plaatsen van een reactie in een topic waarvan je zelf, gezien de leeftijd van het topic, kan vermoeden dat het niet aktueel meer is is inderdaad niet tegen de huisregels, maar wel 'onnodig'.
Zeker gezien het feit dat je nu alleen maar eerdere postings zit te spammen, en ook nog eens off-topic, en dat is WEL tegen de huisregels.

*Plaats je vraag niet meerdere keren op verschillende plekken (niet 'crossposten') en plaats je vraag niet in andermans topic over een ander onderwerp*

De huisregels kan je vinden in onderstaande link.

https://forum.telfort.nl/over-forum-250/onze-huisregels-25876

Voor mij is deze discussie hiermee gesloten, lees de onderste (schuin getypte) alinea van de huisregels even voordat je blijft spammen.
Het plaatsen van een reactie in een topic waarvan je zelf, gezien de leeftijd van het topic, kan vermoeden dat het niet aktueel meer is is inderdaad niet tegen de huisregels, maar wel 'onnodig'.
Zeker gezien het feit dat je nu alleen maar eerdere postings zit te spammen, en ook nog eens off-topic, en dat is WEL tegen de huisregels.

*Plaats je vraag niet meerdere keren op verschillende plekken (niet 'crossposten') en plaats je vraag niet in andermans topic over een ander onderwerp*

De huisregels kan je vinden in onderstaande link.

https://forum.telfort.nl/over-forum-250/onze-huisregels-25876

Voor mij is deze discussie hiermee gesloten, lees de onderste (schuin getypte) alinea van de huisregels even voordat je blijft spammen.


Ik zou mij als ik Telfort was wat meer bezig houden met de sservice die je zou mogen verwachten dan je druk maken over een onzinnig iets als een forum. Schaad het imago van Telfort alleen maar nog meer (voor zover mogelijk) en de gebruikers schieten er niets mee op. Terug naar de core business en dat is diensten aanbieden en niet elkaar lopen opgeilen over een nieuw forum. Dat zo'n forum er is is al te gek voor woorden. Een verzameling van 4 jaar ellende die mensen mogen ervaren door een contract te hebben afgesloten bij Telfort. Telfort kom met beide voeten terug op aarde voordat het te laat is! De
Badge
Via Mijn Telfort is dat niet meer mogelijk. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u aangeven welke factuur/facturen u wilt hebben. Vergeet niet om ook uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres mee te sturen.

Laïla