Niet mogelijk inloggen.

• 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 559 keer bekeken

Ik probeer nu al een tijdje in te loggen maar dit is absoluut onmogelijk.

1. De wachtwoord veranderen link is DOOD, herlaad gewoon de pagina.

2. De username vergeten link is absoluut WAARDELOOS, het geeft je alleen tips wat het zou kunnen zijn, niet zoiets handigs als een "voer wat gegevens in en je krijgt een nieuwe naam" of zoiets simpels als "Open een chat scherm met mij! Ik heb hulp nodig!"

3. Ik ontvang dus geen emails van telfort. Dus mischien worden ze naar het telfort email adres gestuurt? Zou kunnen, maar daar heb ik de inlog niet meer van.

4. Ik heb de inlog gegevens van alles dus niet meer (wie bewaart zoiets nou langer dan een jaar?)

5. Telfort mobiel inlog code werkt dus niet op huis, beetje vreemd dat telfort van zich zelf niet eens weet wat de andere tak allemaal heeft en kan.

6. Ik heb dus geen intresse om aan de telefoon te hangen voor 10 euro per minuut voor iets wat mogelijk niet eens opgelost kan worden.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Chris, wat vervelend dat je niet kunt inloggen. Ik ontvang graag onderstaande gegevens van je in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
- Naam
- Adresgegevens
- 06-nummer
- Geboortedatum
- Laatste 3 cijfers rekeningnummer

Bij voorbaat dank!