beantwoord

Niet kunnen inloggen op Mijn Telfort

• 24 juli 2019
  • 5 reacties
  • 228 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik kan helaas niet inloggen in mijn Telfort.

Als ik klik op wachtwoord vergeten stuurt uw systeem een sms naar een onbekend nummer of een e-mail naar een onbekend e-mail adres.

Is er een mogelijkheid dat dit wordt aangepast.

Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 juli 2019, 15:28

Hoi @Ruudsmits23, goed om te weten dat je nog niets gekoppeld hebt. Dan denk ik dat ik weet wat er aan de hand is! Hier kan je het Mijn Telfort account aanmaken voor je mobiele nummer. Kan je voor me proberen of dat lukt, en of je daarna wel kan inloggen? Laat je het weten? 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Ruudsmits23, welkom op het Telfort forum! Niet fijn dat inloggen op Mijn Telfort niet lukt. Ook het resetten van het wachtwoord lukt niet, lees ik. Ik help je graag op weg om dit op te lossen. Wil je inloggen op Mijn Telfort voor een pakket voor thuis, of juist voor een mobiel abonnement?

Ik geef ook graag uitleg over de onbekende gegevens die je te zien kreeg, toen je het wachtwoord probeerde te resetten. Stel dat je - per ongeluk - niet de juiste gegevens invult als je het wachtwoord wilt resetten, dan krijg je een willekeurig e-mailadres en telefoonnummer te zien. Dat wil zeggen, het zijn fictieve gegevens. Dit doen we om zowel jouw gegevens en privacy als die van anderen te beschermen.
Goedemorgen Alexandra.

Dank je voor je reactie.
Ik wil graag inloggen op mijn Telfort voor het mobiele abonnement.
Reputatie 8
Badge +10
Hi @Ruudsmits23, dankjewel, dat is goed om te weten. De gebruikersnaam voor Mijn Telfort van je mobiele abonnement is standaard je 06-nummer. De enige uitzondering is als je Telfort Thuis en mobiel gekoppeld hebt in Mijn Telfort.

Je hebt ook een pakket voor thuis toch? Heb je de abonnementen van thuis en mobiel gekoppeld in Mijn Telfort? Heb je geprobeerd om in te loggen met je mobiele nummer als gebruikersnaam, of met een andere gebruikersnaam?
Hallo @Alexandra - Telfort ,

Dank je voor je reactie.
Ik heb nog geen abonnementen gekoppeld in Mijntelfort. Ik kom er simpelweg niet in.
Ik probeer in te loggen met mijn 06-nummer.

Kunnen jullie een nieuw wachtwoord sturen naar het nummer dat bij jullie bekend is?
Ik hoor graag even van je.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Ruudsmits23, goed om te weten dat je nog niets gekoppeld hebt. Dan denk ik dat ik weet wat er aan de hand is! Hier kan je het Mijn Telfort account aanmaken voor je mobiele nummer. Kan je voor me proberen of dat lukt, en of je daarna wel kan inloggen? Laat je het weten? 🙂

Reageer