beantwoord

Niet kunnen inloggen door verkeerd nummer en e-mailadres

• 23 november 2019
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Beste medewerkers van Telfort,

Het lukt mij niet om een  ‘Mijn Telfort ‘-account aan te maken, omdat er geen juist telefoonnummer bij mijn gegevens staat en ik ook niet bij mijn Telfort e-mail kom. Als ik deze gegevens wil wijzigen, moet ik volgens de klantenservice inloggen in ‘Mijn Telfort’. Ik heb echter nog geen ‘Mijn Telfort’, dus kan nu niet verder. Kunnen jullie mij helpen?

Ik hoor het graag, alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 november 2019, 13:31

Hoi @Margot van Remmerden, welkom bij ons op het forum. Om de gegevens te wijzigen zit je een beetje in een cirkel zonder einde dus, dat schiet niet op. Ik kan de gegevens voor je controleren en waar nodig aanpassen. Zou je daarvoor de juiste gegevens bij "Extra informatie” op je forumprofiel kunnen invullen, samen met de laatste 3 cijfers van de IBAN en de naam waar het contract op staat? Dat heb ik nodig ter verificatie en om het daadwerkelijk te wijzigen. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan en ik er mee bezig kan.

Bekijk reactie

5 reacties

En als ik mijn klantnummer invoer om een account aan te maken, wordt de activeringsmail naar het telfort e-mailadres gestuurd, waar ik dus helaas niet bij kan. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Margot van Remmerden, welkom bij ons op het forum. Om de gegevens te wijzigen zit je een beetje in een cirkel zonder einde dus, dat schiet niet op. Ik kan de gegevens voor je controleren en waar nodig aanpassen. Zou je daarvoor de juiste gegevens bij "Extra informatie” op je forumprofiel kunnen invullen, samen met de laatste 3 cijfers van de IBAN en de naam waar het contract op staat? Dat heb ik nodig ter verificatie en om het daadwerkelijk te wijzigen. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan en ik er mee bezig kan.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Margot van Remmerden, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik hier nog met je naar mee kan kijken hoor ik het graag van je.

Hoi @Jasper - Telfort, ik zal mijn gegevens aanpassen in mijn forumprofiel. Alvast bedankt voor je hulp!

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie het @Margot van Remmerden, dank je. Daarmee heb ik de gegevens gecontroleerd. Het 06-nummer stond zo te zien al wel goed, het e-mailadres was anders. Ik heb die nu aangepast naar het adres wat je in je profiel had ingevuld. Lukt het daarmee om in de Mijn Telfort te komen.

Reageer