netflix via animo box op tv

• 22 maart 2014
  • 4 reacties
  • 1974 keer bekeken

Badge
Kun je bij telfort glasvezel ook via de animo decoder naar Netflix kijken of zijn daar plannen voor om dit mogelijk te maken?

4 reacties

Badge
Telfort is zeker niet geinteresserd in nieuwe ontwikkelingen, die ze mogelijk geld gaan kosten. Gelukkig loopt mn abbonement in juni af.
Badge +2
Nogal een snelle conclusie die je trekt. Hier op het forum ontgaan topics nog wel eens de aandacht van de opmerkzame Telfort webcare individuen. Telfort heeft een directe klantenservice voor dit soort vragen, en verder is het ook mogelijk hier even af te wachten.
Badge
Conclusie heb ik pas getrokken na 2 weken wachten. Ik vind het overigens jammer dat je op een negatieve reactie (was bewust negatief gesteld) wel een antwoord krijgt. Nou ja, geen antwoord, maar een tip om de vraag ergens anders te stellen.
Ik heb daar mn vraagtekens bij.
Badge +2
Ik ben simpelweg een betrokken individu en ik reageer omdat ik als consument me erover verbaas dat het lijkt alsof je na 1 geplaatst bericht en geen reactie daarop al een conclusie trekt. Ik ben zelf net zo benieuwd naar de reactie van Telfort.

Reageer