Mogelijkheden verlengen/overnemen abonnement voor erven

• 1 april 2019
  • 8 reacties
  • 274 keer bekeken

Badge
Aangezien ik in de terminale fase verkeer van longkanker, wordt voor ons de vraag actueel, wat de mogelijkheden zijn, om een mobiel abonnement te verlengen en gelijk over te zetten op naam van mijn weduwe.
Dat geldt ook voor de aansluiting van internet en tv.

Ik weet, dat mijn mobiel abonnement loopt tot oktober en dat er pas medio juni kan worden "verlengd".
Er is alleen geen zekerheid, dat ik in juni nog in leven ben.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Dan zitten we in hetzelfde schuitje beste Rutgers... sterkte.
Ik ben ook gestopt met de chemotherapie en ben nagenoeg uitbehandeld.

Je kan op onderstaande pagina de nodige informatie vinden over het overnemen van je contracten.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/opzeggen-bij-overlijden.htm
Badge
Dat is een informatieve pagina, maar het is alleen van toepassing, als de persoon in kwestie overleden is en ik zou het toch graag zelf allemaal regelen, zodat mijn weduwe er niet mee belast wordt.
Ik heb ook mijn crematie zelf geregeld en alles daar omheen.
Reputatie 8
Badge +19
Dan is er nog een meer algemene pagina betreffende contractovername.
Ik hoop dat je daarmee uit de voeten kan...
Zoniet, dan even contact opnemen met Telfort.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/contract-overnemen-internet-tv-en-bellen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Rutgers, wat een nare fase in het leven hebben jullie bereikt zeg. Ik schrik hier best wel heel erg van en wil jullie dan ook het allerbeste wensen.

Ik begrijp dat je nu graag alles al wil regelen zodat jouw vrouw 'mocht het gebeuren' niet met alle rompslomp komt te zitten. Dat lijkt mij een hele goede stap om alvast te zetten. De makkelijkste stap is denk ik om meteen al alles over te zetten door middel van een contractovername, deze kun je nu al aanvragen voor zowel de diensten Thuis als voor Mobiel zoals Enterprise ook al aangeeft. Dan heb je alle naamswijzigingen voor die tijd al afgevangen en kan jouw vrouw zelf kiezen wat ze met de abonnementen wil doen.

Kun je hier zo mee meer verder? Geeft dit voldoende duidelijkheid?
Badge
Wij zijn er gelukkig nogal nuchter onder. Ieder mens is sterfelijk, wij krijgen de gelegenheid om ons daarop voor te bereiden, dat "geluk" is niet voor iedereen weggelegd. Maar evengoed bedankt voor je empathie.

Blijven in geval van contractovername dan wel de combivoordelen ingeschakeld of moet dat dan weer opnieuw gebeuren?
Reputatie 8
Badge +11
Ik merk het, ik vind dat heel knap en heb daar bewondering voor. Toch komt het bij mij wel binnen.

Ik denk ook zeker dat het goed is om je er op voor te bereiden nu het kan. Je kan gewoon de contractovername in gang zetten hoor. Dit zal niets veranderen aan de CombiVoordelen. De enige voorwaarde hiervoor is dat het adres gelijk blijft. Je kan het dus gewoon overzetten.
Reputatie 3
Badge
@Rutgers en @Enterprise.
Wat een vervelende mededelingen. Mag ik jullie beiden veel sterkte toewensen.
Reputatie 8
Badge +19
@Rutgers en @Enterprise.
Wat een vervelende mededelingen. Mag ik jullie beiden veel sterkte toewensen.

Bedankt Ed... 👍🏼
Ondanks dat ik ben uitbehandeld heb ik nog geen 'prognose', voor Rutgers lijkt dat helaas wel het geval... 😔

Reageer