beantwoord

Moet over bijna 6 maanden toestel inleveren maar wil dit nu al doen, nergens een optie te vinden hoe

• 25 juni 2014
  • 4 reacties
  • 373 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Volgens de site moet ik voor 29 december het toestel inleveren, nergens is te vinden hoe ik dit eerder kan doen
icon

Beste antwoord door Laila 26 juni 2014, 12:00

@pvm,

Welkom op het forum! Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
Dat kan pas nadat je hebt besloten wat je met je abonnement wilt (verlengen of beeindigen). Bij beeindiging kan je dit het makkelijkste doen vanaf 2 maanden voor einde contract door bij je nieuwe aanbieder nummerbehoud + opzegging in 1x te regelen. Je kan dan pas na overzetting het toestel inleveren. Wanneer je bij Telfort verlengt krijg je 2 a 3 weken later alle benodigheden voor het evt inleveren van het toestel.

Weet je zo genoeg?
Verlengd bij Telfort met nieuw Telfort toestel , gsm is al zo'n 5 weken (sinds 17 mei) in gebruik, geen retour envelop gehad.
Ik wil niet het ding 6 maanden in een la laten liggen met kans op uitval/vergeten en 25 euri kosten...
Badge +2
Dan gok ik dat er met de verzending van de retour envelop iets mis is gegaan. Telfort kan je adres gegevens controleren en jou een nieuwe envelop toe sturen.
Badge
@pvm,

Welkom op het forum! Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer