beantwoord

Mobiele app

Ik zie op internet dat je op mijn telfort kunt zien wanneer je je abbonement kunt verlengen, bij mij staat er alleen een eind datum van mijn abbonement. Betekent dit dat mijn contract niet verlengt wordt of is dit een foutje
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 januari 2019, 12:49

Hallo @Quirimuts, welkom op het Telfort forum! Het verlengen van het abonnement kan inderdaad vanaf 4 maanden voor de einddatum van het contract. In de Mijn Telfort app staat dit bij het overzicht van je mobiele abonnement, waar je ook de einddatum ziet staan. Staat de verlengdatum daar niet bij? Ik kan ook voor je kijken vanaf welke datum je kunt verlengen, zou je in dat geval je forumprofiel kunnen aanvullen met de postcode, huisnummer, 06-nummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je bekijken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Als je afgesproken contractperiode verstreken is dan loopt je abonnement stilzwijgend door met de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen.
Je kan verlengen vanaf 4 maanden voor het verstrijken van de einddatum van je huidige abonnement, dit wordt vanzelf vermeldt in Mijn Telfort als die datum bereikt is.
Aansluitend dan de vraag is de weergeven datum in het verleden of toekomstig?
Afhankelijk van die datum geld het eerste of het tweede deel van de uitleg hiervoor.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Quirimuts, welkom op het Telfort forum! Het verlengen van het abonnement kan inderdaad vanaf 4 maanden voor de einddatum van het contract. In de Mijn Telfort app staat dit bij het overzicht van je mobiele abonnement, waar je ook de einddatum ziet staan. Staat de verlengdatum daar niet bij? Ik kan ook voor je kijken vanaf welke datum je kunt verlengen, zou je in dat geval je forumprofiel kunnen aanvullen met de postcode, huisnummer, 06-nummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je bekijken.

Reageer