beantwoord

Mobiel en thuis samenvoegen, nu heb ik een andere naam

• 23 september 2017
  • 1 reactie
  • 177 keer bekeken

Allereerst dit, ik word helemaal gek van de Mijn Telfort omgeving en de manier waarop het samenvoegen van 2x mobiel + vast gaat.

Ik heb al jaren internet + tv met een inlogaccount. Later nam ik een mobiel met een aparte inlogaccount. Op een gegeven moment kon ik dit samenvoegen, wat na 20 pogingen gelukt is, wat een drama was dat.

Nou woont mijn vriendin ook bij mij, heb haar een telfort mobiel abo aangeraden, en heb deze vervolgens ook samen willen voegen voor de combivoordelen.

En weer drama.

Als ik nu inlog op mijn thuis product, dan staat er ineens de naam van mijn vriendin!

Ik kan mijn eigen mobiele abonnement nergens meer vinden?

Waarom heet ik ineens anders? Waar is mijn eigen 06?

Graag uitleg...
Jaco
icon

Beste antwoord door Wieger DB 25 september 2017, 15:31

Hoi Jaco, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om de naam van je vriendin opeens op je Mijn Telfort omgeving te zien en je eigen nummer niet meer te zien. Vooral als eerder veel pogingen hebt moeten doen om het samenvoegen succesvol uit te voeren. De reden hiervoor is dat je slechts één mobiel nummer aan je Mijn Telfort thuis omgeving kan koppelen. Door het nummer van je vriendin te koppelen aan je Mijn Telfort thuis, is haar naam op Mijn Telfort terecht gekomen. Dit kan je het gemakkelijkst oplossen door haar nummer te ontkoppelen van Mijn Telfort en jouw nummer opnieuw te koppelen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jaco, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om de naam van je vriendin opeens op je Mijn Telfort omgeving te zien en je eigen nummer niet meer te zien. Vooral als eerder veel pogingen hebt moeten doen om het samenvoegen succesvol uit te voeren. De reden hiervoor is dat je slechts één mobiel nummer aan je Mijn Telfort thuis omgeving kan koppelen. Door het nummer van je vriendin te koppelen aan je Mijn Telfort thuis, is haar naam op Mijn Telfort terecht gekomen. Dit kan je het gemakkelijkst oplossen door haar nummer te ontkoppelen van Mijn Telfort en jouw nummer opnieuw te koppelen.

Reageer