beantwoord

Mobiel en Thuis samenvoegen IOS app

  • 8 november 2017
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik probeer Thuis samen te voegen met mobiel op mijn mobile app. Echter, als response krijg ik "Dit account is al samengevoegd met een ander account" Vreemd, ik heb slechts 12 mobiel en 1 Thuis account. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Bergerie 8 november 2017, 10:09

Top, werkt nu! Mijn vaste nummer was gekoppeld aan mijn account, raar maar waar. In ieder geval ben ik er met je hulp uitgekomen en werkt de ios app zoals bedoeld.
Bekijk reactie

3 reacties

Als je met de gegevens van Telfort thuis inlogt dan op tabblad mijn gegevens, zou je moeten kunnen achterhalen of en met welk mobiel nummer er al een koppeling is.
Telfort Webcare zou dit uiteraard ook kunnen achterhalen.

Het probleem wat je eerder had is nu dus anders https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/telfort-accounts-samenvoegen-69243
Top, werkt nu! Mijn vaste nummer was gekoppeld aan mijn account, raar maar waar. In ieder geval ben ik er met je hulp uitgekomen en werkt de ios app zoals bedoeld.
Fijn dat het nu werkt je ziet dus wel de mobiele verbruikskosten etc.

Reageer