beantwoord

Mobiel account aanmaken lukt niet

• 28 maart 2019
  • 8 reacties
  • 202 keer bekeken

ik heb een mobiel abb bij Telfort sinds vandaag. Ik heb m'n nr meegenomen. Als ik een mobiel account probeer aan te maken, zou ik een activatie code moeten krijgen. Ik krijg deze niet binnen, niet op mijn mobiel en niet via email. Nieuwe ww aanvragen lukt ook niet. Wat moet ik doen?
Met vr Gr, Cynthia
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 april 2019, 10:21

Hoi @Cynthiac9, Jasper heeft vakantie, daarom help ik je graag verder. Dankjewel voor het aanvullen van je gegevens ☺

Je vermoeden klopt inderdaad! Ik zie dat je naar ons overstapt, leuk dat je voor Telfort gekozen hebt! De datum waarop wij jouw nummer overnemen, je oude abonnement stop en je nieuwe abonnement bij ons start, is 20 mei. Vanaf die datum kan je de Telfort simkaart gaan gebruiken, en zo gauw je verbinding werkt, kan je een Mijn Telfort account aanmaken en koppelen aan jouw mobiele nummer.

Laat je het weten als je vragen hebt, of als ik je ergens mee kan helpen?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Cynthiac9, Jasper heeft vakantie, daarom help ik je graag verder. Dankjewel voor het aanvullen van je gegevens ☺

Je vermoeden klopt inderdaad! Ik zie dat je naar ons overstapt, leuk dat je voor Telfort gekozen hebt! De datum waarop wij jouw nummer overnemen, je oude abonnement stop en je nieuwe abonnement bij ons start, is 20 mei. Vanaf die datum kan je de Telfort simkaart gaan gebruiken, en zo gauw je verbinding werkt, kan je een Mijn Telfort account aanmaken en koppelen aan jouw mobiele nummer.

Laat je het weten als je vragen hebt, of als ik je ergens mee kan helpen?
Ik heb inmiddels mijn gegevens in mijn profiel gezet. Alvast bedankt!
Hallo Jasper, ik denk dat ik pas een account kan aanmaken als mijn mobiel overgezet is. In mijn contract ging ik uit van de wensdatum, deze is allang voorbij, maar mijn Sim doet het nog niet. Dus misschien duurt de overgang gewoon erg lang, geen idee waarom.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Cynthiac9, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik nog niet op je profiel staan. Kan ik je hierbij nog helpen?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Cynthiac9, welkom op het Telfort forum en welkom bij Telfort! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik kom ook nog niets tegen als ik op het nummer zoek. Zou je je forumprofiel aan kunnen vullen met de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het abonnement opzoeken en kijken wat er aan de hand is.
Ik heb als test met een andere telefoon gebeld naar mijn nummer, de simkaart blijkt niet te werken met mijn nummer. Er is iets niet gied gegaan met overzetten blijkbaar. Wat kan ik doen om dit te herstellen?
Dan krijg ik: 'je gebruikersnaam of wachtwoord is onbekend, of je hebt nog geen account.'
En een account aanmaken lukt niet, aangezien ik de activatiecode niet ontvang.
Reputatie 8
Badge +17
Voor je mijn telfort mobiel kun je inloggen met je 06 nummer en een zelf gekozen wachtwoord

Reageer