beantwoord

MijnTelfort gedeactiveerd

• 24 april 2018
  • 5 reacties
  • 437 keer bekeken

Goedemorgen,
Probeer net in te loggen op mijntelfort. Krijg een bericht dat mijn account is gedeactiveerd.
Mobiel Internet werkt ook niet meer. Ben ik na 20 jaar spontaan geen klant meer?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 16:24

Hoi Marc, kan jij de 06-nummer aan je profiel toevoegen? Dan kijk ik graag na wat hier aan de hand is.

@786Raja, van wat ik hier kan zien is Mijn Telfort toegankelijk voor je. Welke foutmelding krijg je te zien als je wilt inloggen?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om een prepaid aansluiting
Nee, abonnement.
Hallo, ik heb ook een abonnement bij Telfort en heb dit probleem ook. Ik had een betalingsachterstand en ben daardoor afgesloten. Ik wilde weten wat de achterstand is en het via de app ideal betalen, maar helaas kan ik niet inloggen. Hoe nu verder? Wil graag weer aangesloten worden!
Hallo, ik heb ook een abonnement bij Telfort en heb dit probleem ook. Ik had een betalingsachterstand en ben daardoor afgesloten. Ik wilde weten wat de achterstand is en het via de app ideal betalen, maar helaas kan ik niet inloggen. Hoe nu verder? Wil graag weer aangesloten worden!

Schijnt iets fout te gaan met de betalingen bij Telfort. SMS werkt niet, mails komen niet door. Klanten worden nu spontaan afgesloten zonder waarschuwing.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marc, kan jij de 06-nummer aan je profiel toevoegen? Dan kijk ik graag na wat hier aan de hand is.

@786Raja, van wat ik hier kan zien is Mijn Telfort toegankelijk voor je. Welke foutmelding krijg je te zien als je wilt inloggen?

Reageer