beantwoord

MijnTelfort blijft hangen bij aanvraag Vijfje van Telfort

• 2 februari 2018
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Bij het invullen van mijn adres/persoonsgegevens voor het Vijfje van Telfort blijft MijnTelfort steeds hangen. Ik heb het meermaals met Chrome 64...140 en met Internet Explorer 11 geprobeerd.
Bij de telefonische Helpdesk werd gezegd dat er een nieuw systeem was ingevoerd en dat nog niet alles liep zoals het hoort.
Enig idee hoe lang dat nog gaat duren ?
icon

Beste antwoord door Deborah 6 februari 2018, 17:11

Hoi famrdevries, welkom op het forum 🙂. Ik vermoed dat het aanmelden van het Vijfje van Telfort niet lukt vanwege het nieuwe systeem. Lukt het wel op een ander apparaat? Ik ga het intern voor je navragen. Mocht het nog lang duren dan ga ik het Vijfje van Telfort handmatig toevoegen. Uiterlijk eind van de week kom ik er op terug!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi famrdevries, welkom op het forum 🙂. Ik vermoed dat het aanmelden van het Vijfje van Telfort niet lukt vanwege het nieuwe systeem. Lukt het wel op een ander apparaat? Ik ga het intern voor je navragen. Mocht het nog lang duren dan ga ik het Vijfje van Telfort handmatig toevoegen. Uiterlijk eind van de week kom ik er op terug!
Reputatie 4
Badge +6
Ik ben benieuwd wat je precies in Mijn Telfort ziet. Op afstand zie ik dat het Vijfje van Telfort is geactiveerd. Kun je in dit topic een screenshot sturen? Alvast bedankt!

Reageer