beantwoord

Mijn Telfortapp

• 8 september 2015
  • 3 reacties
  • 294 keer bekeken

Waarom is mijntelfortapp niet compatible met mijn tablet Arnova 90G3 met Android 4.1 ?
icon

Beste antwoord door Enterprise 8 september 2015, 10:25

Dat komt voor zover ik weet door de te lage resolutie (800 x 480 pixels) van deze 9 inch Arnova, niet alle apps kunnen daarmee overweg.
Budgettablets hebben vaker een lagere resolutie dan de grote merken en zijn mede daarom ook een stuk goedkoper.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Dat komt voor zover ik weet door de te lage resolutie (800 x 480 pixels) van deze 9 inch Arnova, niet alle apps kunnen daarmee overweg.
Budgettablets hebben vaker een lagere resolutie dan de grote merken en zijn mede daarom ook een stuk goedkoper.
Dank voor uitleg. Wat me dan wel verbaast is dat mijn "goedkope" tablet Arnova wel een prima werkende app van bijv. de ING bank kan downloaden. De meeste apps zijn wel compatible met de goedkope tablets. Misschien een kwestie van een compatible app maken?
Reputatie 8
Badge +19
Ik heb zojuist even in de Play Store gekeken en de 'Mijn Telfort' app is ook niet beschikbaar voor mijn ASUS Memopad 10 android tablet.
Ik vermoed dat de app alleen geschikt is gemaakt voor smartphones, op mijn Samsung Galaxy wil de app wel installeren...

Reageer