beantwoord

Mijn telfort werkt vaker niet dan wel

  • 29 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 2277 keer bekeken

Reputatie 1
Helaas weer geen reactie mijn telfort. Wachtwoord en gebruikersnaam zijn beide onjuist. Wel een brief gekregen van telfort dat mijn mobiele nummer geregistreerd is. Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord komt doodleuk te staan geen mobiel nummer bekend. Begin er moedeloos van te worden
icon

Beste antwoord door Denise 30 oktober 2013, 09:48

@Jerros,

Wat een vreemde situatie. Is de simkaart wel al geactiveerd van het betreffende nummer? Ik kijk graag met je mee wat er misgaat. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@Jerros,

Wat een vreemde situatie. Is de simkaart wel al geactiveerd van het betreffende nummer? Ik kijk graag met je mee wat er misgaat. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer