Mijn telfort werkt niet na overstappen prepaid naar sim only

• 15 december 2016
  • 1 reactie
  • 517 keer bekeken

Geacht heer/mevrouw,
Ik ben vorige week overgestapt van een prepaid Telfort naar een sim only telfort abonnement. De begin datum van mijn nieuwe abonnement is 6-1-2017, en tot die tijd heb ik mijn prepaid nummer op de nieuw geactiveerde simkaart. Daarna neem ik het nummer mee naar het nieuwe abonnement.
Helaas werkt sinds ik de nieuwe simkaart heb Mijn Telfort niet meer en kan ik hier niet op inloggen. Ook werkt het tegoed opvragen via 1244 en *100# niet. Normaal was dit geen probleem geweest, maar ik wil graag weten hoeveel tegoed ik heb en of mijn internet bundel nog actief is.

Graag hoor ik hoe dit probleem te verhelpen. Het lijkt mij de bedoeling dat Mijn Telfort gewoon werkzaam is.

Met vriendelijke groet,
Jan Willem

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Jan Willem,

Het is zeker de bedoeling dat Mijn Telfort 'gewoon' werkt. Helaas kampen we met wat problemen sinds de vernieuwing. Graag kijk ik daarom voor je na wat de hoogte is van het beltegoed en de status van het nummerbehoud en je sim-only abonnement. Maak je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN kenbaar in een apart berichtje, dan wordt het verder voor je opgepakt.

Ik kijk uit naar je reactie.

Reageer