beantwoord

Mijn Telfort wachtwoord reset lukt niet door ongebruikt e-mailadres

• 21 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Mijn vader heeft een nieuwe SIM. Ik wilde hem activeren via de site, maar hij heeft geen wachtwoord. Ik wilde nieuw ww aanvragen, maar dat komt óf op telefoonnummer dat niet meer wordt gebruikt, óf op een email-adres dat niet meer wordt gebruikt. Kunnen jullie een nieuw ww naar mijn mailadres sturen? Ik ontvang ook zijn facturen op dat adres, dus dat wordt al door jullie gebruikt.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 oktober 2019, 12:28

Hoi @De-dochter-van, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je graag de simkaart van je vader wil activeren. Heel begrijpelijk. Alleen dit lukt nu niet via Mijn Telfort. Dat is balen. Je komt er niet in. Ik wil je aanraden om voor je vader een Nieuw Mijn Telfort account voor Mobiel aan te maken. Ik hoor graag of het daarmee gelukt is?

Anders wil ik uiteraard graag meekijken. Zou je dan zijn mobiele nummer, simkaartnummer, naam van de contractant, geboortedatum en postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dit mag ook onder het kopje Extra Informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Uiteraard mag je ook even bellen met 0900-9596 als je bij je vader bent, hij is namelijk de contractant en moet toestemming geven. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @De-dochter-van, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je graag de simkaart van je vader wil activeren. Heel begrijpelijk. Alleen dit lukt nu niet via Mijn Telfort. Dat is balen. Je komt er niet in. Ik wil je aanraden om voor je vader een Nieuw Mijn Telfort account voor Mobiel aan te maken. Ik hoor graag of het daarmee gelukt is?

Anders wil ik uiteraard graag meekijken. Zou je dan zijn mobiele nummer, simkaartnummer, naam van de contractant, geboortedatum en postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dit mag ook onder het kopje Extra Informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Uiteraard mag je ook even bellen met 0900-9596 als je bij je vader bent, hij is namelijk de contractant en moet toestemming geven. 

Het is opgelost. Ik had een aantal keren gebeld met Telfort en moest dan een vraag inspreken. Als reactie kreeg ik elke keer, zoek dat maar op op internet. Mijn vader kreeg na een aantal pogingen wel een echt iemand aan de lijn en toen was het zo opgelost. Desalnietemin vind ik het een goede suggestie om een nieuw account aan te maken. Sterker nog, hij had er helemaal geen. Niet aan gedacht. 

Reputatie 8
Badge +11

Top dat het is opgelost. Bedankt voor het delen daarvan. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer