Mijn Telfort wachtwoord aanvragen

  • 19 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 3263 keer bekeken

Badge
Ik heb onlangs per ongeluk een nieuw wachtwoord aangevraagd bij Mijn Telfort en toen het berichtje met het nieuwe wachtwoord verwijdert.
Nu kan ik niet meer met mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen en als ik "wachtwoord aanvragen" kies, dan kent hij mijn gebruikersnaam niet... (ik gebruik dan gewoon mijn telefoonnummer). Weet iemand hoe ik mijn wachtwoord weer kan herstellen of een nieuw wachwoord kan aanvragen??
Bij voorbaat dank!

9 reacties

Badge
Is het inmiddels gelukt? Zo nee, maak dan in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Is het inmiddels gelukt? Zo nee, maak dan in een https://%20http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381%20 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla


Beste Telfort,

Ik ben sinds vandaag klant bij Telfort (17/12/2012), ik probeer in te loggen op Mijn Telfort en heb nu al diverse malen een wachtwoord aangevraagd. Ik krijg echter helaas geen sms met wachtwoord binnen?

Graag zou ik zsm gebruik willen maken van Mijn Telfort. kunnen jullie mij verder helpen?

Mvg
Leo Konings
Reputatie 3
Badge +1
@leophyte,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen via Mijn Telfort. Als het goed is zie je ook de optie om het wachtwoord per e-mail te ontvangen. Dit is alleen mogelijk als wij een gevalideerd e-mailadres van jouw hebben. Is dit niet het geval dan help ik je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@leophyte,

Ik heb in een privébericht jouw wachtwoord verstuurd.
Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise
@leophyte,

Ik heb in een privébericht jouw wachtwoord verstuurd.
Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise


Hallo Denise,

Het werkt!! Bedankt voor de hulp. Ik heb alleen vanmorgen nog een nieuw wachtwoord opgevraagd (wat ik nog niet heb ontvangen). Ik hoop niet dat het zich kruist en mijn nieuwe wachtwoord weer wordt omgezet. Kun jij dit checken?

Wederom bedankt!!!
Reputatie 3
Badge +1
@leophyte,

Wat fijn dat het werkt!
Ik zag inderdaad dat je vanochtend een wachtwoord hebt aangevraagd. Ik heb mijn aanvraag later uitgevoerd dus er is geen probleem. Ik adviseer je wel om het wachtwoord via Mijn Telfort te wijzigen naar een wachtwoord dat voor jou eenvoudiger te onthouden is.

Denise
Hallo Denise,

Wachtwoord heb ik aangepast. Nogmaals bedankt voor je snelle reactie en hulp!!

Gr
Leo
Beste Denise,

Wellicht kun je mij ook helpen? Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe telefoon met een nieuw abbonement, als ik probeer in te loggen op mijn telfort dan staat er: De gebruikersnaam die u heeft opgegeven is onbekend. Probeer het opnieuw. Ik heb voor dit probleem al het 0900 nummer gebeld en er zou een storing zijn met nieuwe nummers of iets dergelijks en het zou binnen een uur worden opgelost, we zijn nu 50 uur verder en nog steeds werkt mijn internet, mijn telfort niet en kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Graag z.s.m een oplossing!

Bij voorbaat dank!

Gr.
Reputatie 3
Badge +1
@tunsia,

Vervelend om te lezen dat jouw nieuwe abonnement niet met succes van start gaat. Als gebruikersnaam kun je jouw 06-nummer invullen (zonder streepje). Je geeft aan dat je net een nieuw abonnement hebt, is deze al ingegaan? De startdatum kun je terugvinden op het contract. Heb je bij het aangaan van jouw nieuwe abonnement nummerbehoud aangevraagd?

Denise

Reageer