beantwoord

Mijn Telfort verstuurt wachtwoordlink naar onbekend telefoonnummer en e-mailadres

• 18 september 2019
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

Goedendag,
Onze experia box V8 is er mee opgehouden, alle lichtjes flikkeren constant.(resetten werkt niet).
Ik wil via mijn Telfort een nieuwe modem aanvragen, maar wachtwoord van mijn Telfort weet ik niet meer.
Nu kan ik een link opvragen om wachtwoord opnieuw in te stellen, maar zowel via sms als e-mail worden er gegevens laten zien die niet bij mij bekend zijn.
Dit geldt zowel voor mijn Telfort e-mail inlog als eigen gekozen gebruikersnaam. Beide laten de mij onbekende telefoonnummer en e-mail zien waar de link naar toe wordt gestuurd. Ik ontvang dus ook de link niet.

Graag kom ik in contact met medewerker van Telfort om te checken over geen gegevens zijn verwisseld.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 19 september 2019, 11:52

Dag @Dfeldberg. Van harte welkom hier. Wat vervelend dat je Experia Box het heeft laten afweten. Nu is het helaas niet mogelijk om via Mijn Telfort een nieuw modem aan te vragen. Ik kan dat wel voor je doen. Je geeft aan dat alle lampjes op je modem blijven knipperen. Het herstarten van je modem geeft ook geen verandering?

Verder begrijp ik dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort. Als je hier kiest voor 'Wachtwoord vergeten?' dien je je gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis in te vullen. Die vind je in de overeenkomst die je bij de start van je abonnement hebt ontvangen. Of is jouw inlog in dit geval al gewijzigd naar Telfort ID? Dan log je in met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.

Zou je voor de volledigheid je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, e-mailadres, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik met je meekijken!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Dfeldberg. Van harte welkom hier. Wat vervelend dat je Experia Box het heeft laten afweten. Nu is het helaas niet mogelijk om via Mijn Telfort een nieuw modem aan te vragen. Ik kan dat wel voor je doen. Je geeft aan dat alle lampjes op je modem blijven knipperen. Het herstarten van je modem geeft ook geen verandering?

Verder begrijp ik dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort. Als je hier kiest voor 'Wachtwoord vergeten?' dien je je gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis in te vullen. Die vind je in de overeenkomst die je bij de start van je abonnement hebt ontvangen. Of is jouw inlog in dit geval al gewijzigd naar Telfort ID? Dan log je in met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.

Zou je voor de volledigheid je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, e-mailadres, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik met je meekijken!
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Dfeldberg. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Hoe is het nu? Heb je inmiddels een nieuw modem in huis? En kun je ook weer inloggen op Mijn Telfort? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt dan lees ik het graag.

Reageer