beantwoord

Mijn Telfort verstuurt wachtwoordlink naar onbekend e-mailadres

  • 24 september 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo Telfort,

Ik heb een email van inn.nl. Inn is later door concepts is overgenomen. Concepts is uiteindelijk door Telfort Glasvezel overgenomen. Laatst kreeg ik een activeringslink toegestuurd voor een account van Telfort, maar ik heb geen klantnummer van Telfort, dus ik kan het account niet activeren.

Op de webmail van concepts staat dat binnenkort de email gemigreerd wordt. zie https://webmail.concepts.nl/

Ik wil graag mijn email account van inn.nl blijven gebruiken, kunt u me helpen om het telfort account toegankelijk te maken?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 september 2020, 09:10

Hoi @ArendF, welkom hier. 

Ik ben er mee aan de slag geweest. Ik heb jouw klantnummer jou gestuurd via een privébericht. Daarmee moet het lukken. Ik hoor het graag. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @ArendF, welkom hier. 

Ik ben er mee aan de slag geweest. Ik heb jouw klantnummer jou gestuurd via een privébericht. Daarmee moet het lukken. Ik hoor het graag. 

Reputatie 1

Dank je wel. Met het klantnummer heb ik mijn account kunnen activeren.

Reputatie 1

Hoi @ArendF, welkom hier. 

Ik ben er mee aan de slag geweest. Ik heb jouw klantnummer jou gestuurd via een privébericht. Daarmee moet het lukken. Ik hoor het graag. 

Dank je wel. Met het klantnummer heb ik mijn account kunnen activeren.

Reputatie 8
Badge +12

Top. Graag gedaan. 

Reageer