beantwoord

Mijn Telfort toont geen facturen Alles-in-Een Glasvezel

• 22 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 495 keer bekeken

Kan voor twee accounts wel inloggen maar geen facturen inzien voor Alles-in-Een Glasvezel.
Er verschijnen geen facturen en de melding "PDF niet beschikbaar". Tevens geen overzicht.

Kan ik instellen de facturen te laten emailen, dit werkt bij mijn 3e abonnement (mobiel Telfort) wel?
icon

Beste antwoord door Michael 13 januari 2017, 17:17

In dit topic mag je alle feedback plaatsen over problemen in Mijn Telfort. Zo houden we het lekker overzichtelijk.

Deze gaat op slot.

@Jheroen,

Mijn collega Jurgen heeft je inmiddels een bericht gestuurd in dat topic. Graag een reactie geven.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Na EUR 5 belkosten gemaakt te hebben met de telefonische klantenservice op 09009596 heb ik nog steeds geen facturen. Bovendien krijg ik de feedback dat ik later terug moet bellen en meteen moet vragen naar de technische dienst.

Tip: zorg dat facturen ook per email gestuurd kunnen worden bij Alles-in-Een, en standaard aan staat. Als dit reeds mogelijk is, zit het goed verborgen.

Vraag: Kan ik gemaakte belkosten voor de klantenservice teruggestort krijgen zolang het probleem bij de aanbieder ligt?

Vraag: Is het forum een officieel reactie forum waarop Telfort klantenservice contractueel klachten afhandelt, of is het allemaal vrijblijvend?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi likewise,

Bedankt voor het aanmaken van dit topic.

Sinds de 'release' van het vernieuwde Mijn Telfort zijn er wat schoonheidsfoutjes ontdekt. Onder andere ook dat facturen niet of niet goed worden weergegeven. Dit zal naar verwachting snel worden verholpen aangezien technici hier momenteel aan werken. Stuur me je postcode en huisnummer in een privébericht alsjeblieft, dan zorg ik ervoor dat de belkosten terugkrijgt. Ook hoor ik graag welke factuur je zou willen zien, dan stuur ik je deze toe.

Om een antwoord te geven op je laatste vraag: wij zijn een officieel klantenservicekanaal. Je mag dan ook een goed geformuleerde reactie verwachten dat uiteindelijk leidt tot een oplossing van het probleem.

Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi likewise,

Bedankt voor de reactie.

Helaas kan ikzelf niet álle gevraagde facturen toesturen. Deze vraag zet ik daarom uit bij een collega. Zij zullen het verder voor je oppakken en je verder helpen. Aangezien het toesturen van de facturen een tijdelijke oplossing is, is het verstandig om het probleem met het inzien van de facturen zélf op te lossen.

Laat je het weten als je bent benaderd?
Reputatie 8
Badge +2
Hi likewise,

Mijn collega heeft je geprobeerd te bellen maar heeft je niet kunnen bereiken. Hij heeft je daarom een mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Graag een reactie geven op die mail. Met wat meer informatie zal het dan verder worden opgepakt.

Ik zie je reactie tegemoet.
Ik heb precies hetzelfde probleem vanaf november 2016. kan wel inloggen glasvezel tv bellen internet maar zie mijn gegevens facturen combivoordeel enz niet Ik heb via facebook klantenservice gemaild en klantenservice gebeld. koste mij telefoonkosten en 3 middagen. Paar x printscreen opgestuurd. Het is nu 6 januari. kan nog steeds de facturen niet inzien. Wanneer is dit probleem opgelost?
Reputatie 1
En hier nog een gebruiker die niks ziet in mijn telfort (glasvezel), geen facturen geen abonnement niks, graag actie aangezien ik 3 maanden geleden ook al gemaild heb.

Dit is erg vervelend als je de administratie wilt doen.
Reputatie 8
Badge +2
In dit topic mag je alle feedback plaatsen over problemen in Mijn Telfort. Zo houden we het lekker overzichtelijk.

Deze gaat op slot.

@Jheroen,

Mijn collega Jurgen heeft je inmiddels een bericht gestuurd in dat topic. Graag een reactie geven.