beantwoord

‘Mijn Telfort’ tijdelijk niet bereikbaar vanwege een clandestiene app

• 10 januari 2014
  • 5 reacties
  • 1835 keer bekeken

Als ik wil inloggen via https://wap.telfort.nl/mobiel/BelStatus om mijn huidige gebruiksstatus te bekijken krijg ik de melding "fout bij inloggen: Er is een probleem met de verbinding geconstateerd.". Ik krijg deze melding niet als ik via telfort.nl inlog maar die website is wat te groot voor een mobiel.

Kunnen jullie dit oplossen, er is geen app voor mijn mobiel beschikbaar (Nokia met Symbian)
icon

Beste antwoord door Denise 15 januari 2014, 10:14

@all,

Op dit moment is de 'Mijn Telfort' omgeving niet bereikbaar voor klanten die een niet-officiële app van Telfort hebben gedownload. Dit geldt alleen voor gebruikers met een Windows phone. Hierover is ook melding gemaakt op onze website. Meer informatie lees je hier.

Mochten er nog vragen zijn aan de hand van dit bericht, dan verneem ik dat graag.

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Dit probleem heb ik ook. Graag een antwoord van telfort voor een oplossing.
Al ruim een week heeft Wap.telfort.nl/belstatus problemen met inloggen bij de belstatus. Dit probleem is vorige week gemeld maar ondertussen werkt de site nog steeds niet. Aangezien de windows phone app hevig leunt op deze website heb ik de vraag:
1. Wat er precies aan de hand is?
2. Hoe het komt dat het issue nog niet opgelost is?
3. En hoe lang het nog gaat duren voor dit probleem weer opgelost is.

Overigens, de fout die je krijgt bij het inloggen is:
fout bij inloggen: Er is een probleem met de verbinding geconstateerd.
mij telfort heeft storing hebben daar meer mensen last van ik kan niet zien wat er op sta ik kan niet zonder
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Op dit moment is de 'Mijn Telfort' omgeving niet bereikbaar voor klanten die een niet-officiële app van Telfort hebben gedownload. Dit geldt alleen voor gebruikers met een Windows phone. Hierover is ook melding gemaakt op onze website. Meer informatie lees je hier.

Mochten er nog vragen zijn aan de hand van dit bericht, dan verneem ik dat graag.

Denise
Dag Denise,
Dank je voor je antwoord.
Inmiddels kan ik weer via Wap.telfort.nl mijn status bekijken.
Top dat het weer bereikbaar is.

Wel een klein puntje:
Wat jij aangeeft en wat Telfort heeft communiceert klopt maar deels.
Ik heb een iphone en heb altijd wap.telfort.nl of de officiele app gebruikt.

De app werkte bij mij al heel lang (meer dan een jaar) niet meer en de wap site heeft het enkele weken(in ieder geval) niet gedaan.

Dat de app of de wap-site het niet doen is niet erg. Wat wel erg vervelend is, is dat Telfort doet voorkomen alsof de gebruiker soms iets fout doet.
Als er gecommuniceerd wordt, communiceer dan helder en open. Ik heb het gevoel dat telfort nu de tijd dat de database gesloten was heeft gebruikt om de app en de wap site te verbeteren. Als dat gecommuniceerd is, ook al wordt het gedaan onder de term verbetering netwerk/gebruikers ervaring, dan weet de klant in ieder geval waar hij/zij aan toe is en dat de functionaliteit niet te gebruiken is.
Zie reactie Sahino.

Nogmaals: Goed dat de wap site het weer doet.

Reageer