beantwoord

Mijn Telfort Thuis en Mobiel samenvoegen via app

• 23 mei 2019
  • 5 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik ben sinds vandaag overgegaan naar Telfort mobiel en heb thuis als tv en internet. Ik wil nu de app samenvoegen maar dat lukt niet, krijg melding wachtwoord fout. Hoe kan ik thuis en mobiel samenvoegen op de app?

Aalvast bedankt voor de reacties.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 23 mei 2019, 17:54

Dag @Charley1984. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om Mijn Telfort Thuis en Mijn Telfort Mobiel samen te voegen. Ik lees dat je een wachtwoordfout krijgt. Wil je eens controleren of je zowel voor Mijn Telfort Thuis als Mobiel wel afzonderlijk van elkaar kan inloggen? Als dat niet lukt, bekijk dan deze tips om je inloggegevens te herstellen. Vervolgens kun je met behulp van de volgende stappen je accounts samenvoegen:

1. Ga naar www.mijntelfort.nl of open de app.
  2. Log met je gebruikersnaam en wachtwoord in op Telfort Thuis.
  3. Klik op het tabblad ‘Mobiel’.
  4. Vul je mobiele telefoonnummer en wachtwoord in en klik op 'Samenvoegen'.
Als het niet lukt via de app, wil je dan eens proberen of het samenvoegen wel slaagt via de webbrowser? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Charley1984. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om Mijn Telfort Thuis en Mijn Telfort Mobiel samen te voegen. Ik lees dat je een wachtwoordfout krijgt. Wil je eens controleren of je zowel voor Mijn Telfort Thuis als Mobiel wel afzonderlijk van elkaar kan inloggen? Als dat niet lukt, bekijk dan deze tips om je inloggegevens te herstellen. Vervolgens kun je met behulp van de volgende stappen je accounts samenvoegen:

1. Ga naar www.mijntelfort.nl of open de app.
  2. Log met je gebruikersnaam en wachtwoord in op Telfort Thuis.
  3. Klik op het tabblad ‘Mobiel’.
  4. Vul je mobiele telefoonnummer en wachtwoord in en klik op 'Samenvoegen'.
Als het niet lukt via de app, wil je dan eens proberen of het samenvoegen wel slaagt via de webbrowser? Ik hoor het graag.
Hallo Natasja,

Bedankt voor uw reactie.
Het is inmiddels gelukt alleen staan mijn korting en verdubbelaar er niet op. Maar dat komt waarschijnlijk nog.
Klopt het dat bij jullie de maand niet van de 1ste tot de 1ste loopt? Bij mijn mb's staat 25 dagen resterend.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Charley1984. Fijn om te lezen dat het is gelukt. Je CombiVoordeel is nu ook actief. ☺ En het klopt inderdaad dat jouw factuurperiode niet op de eerste van de maand start. Die begint elke 18e van de maand. Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt of start een nieuw topic.
Ik zag het met staan.
Ssuper en bedankt.
Reputatie 8
Badge +9
Top! Graag gedaan @Charley1984. 😄

Reageer