beantwoord

Mijn Telfort: Probeer het later nog een keer

  • 2 mei 2020
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 1

Al dagen krijg ik bij het inloggen van Mijn Telfort app de melding: Probeer het later nog een keer. Wat is hier mis?

icon

Beste antwoord door jimny 2 mei 2020, 10:52

Heb je het al geprobeerd via een andere webbrowser

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je het al geprobeerd via een andere webbrowser

Reputatie 1

Bedankt voor de tip Jimny.

Daar kreeg ik de melding dat ik mijn email adres moest gebruiken IPV de gebruikersnaam.

Dat werkte en ook in de app

Reputatie 8
Badge +18

Graag gedaan

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mu418879, goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt met de hulp van jimny! Het kan zijn dat je een Telfort ID hebt aangemaakt een tijdje geleden, waardoor de gebruikersnaam die je eerder voor Mijn Telfort gebruikte niet meer werkt. Nu zla je alles weer in Mijn Telfort kunnen doen :slight_smile:

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reageer