beantwoord

Mijn telfort plat.....

• 8 mei 2012
  • 5 reacties
  • 2372 keer bekeken

Lijkt erop dat momenteel mijn telfort (particulier) wat probleempjes heeft. http://forum.telfort.nl/images/smilies/cool.png

Het autenticatiesysteem werkt in ieder geval niet goed en de Telfort Iphone/Android app werkt nu dus ook niet.

Fijn dat het even gemeld wordt op de storingpagina. .... NOT!
icon

Beste antwoord door Laila 15 mei 2012, 12:27

Mijn excuses voor de late reactie egooijen. Er was bij ons geen storing bekend, vandaar dat er geen melding stond op onze website. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Laïla
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
Mijn excuses voor de late reactie egooijen. Er was bij ons geen storing bekend, vandaar dat er geen melding stond op onze website. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Laïla
En weer ligt Mijn Telfort plat vlak voordat ik op vakantie ga! Laatste keer ook al extra kosten gemaakt omdat ik mijn voicemail niet kon uitzetten. Wat gaat er telkens mis?
Badge
Welkom op het forum Jessa! Zojuist ingelogd bij Mijn Telfort, is mij gewoon gelukt. Wat/waar gaat er precies mis? Met welke browser heeft u het geprobeerd?

PS. Het ontvangen van voicemailberichten is sinds 1 juli 2010 gratis!

Laïla
Dag,

Het inloggen lukt nog wel, maar ik kan geen veranderingen opslaan (zoals voicemail uitzetten). Ik heb het met safari en firefox geprobeerd.
Badge
Dat is erg vervelend. Wat ziet u als u een wijziging probeert op te slaan? Krijgt u dan een foutmelding?

Laïla

Reageer