Mijn Telfort perikelen


Allards
Badge
Eigenlijk loopt (bijna) alles wat ik in mijn Telfort doe uit op een mislukking. (en ik ben alles behalve een N00B internet / computer gebruiker.) Ik vrees dat na de merge van mijn Mobiel en Thuis profiel mijn Telfort bezeten is! Het resultaat ik dat ik voor iedere wijzing contact moet hebben met de klantenservice. Ik vraag me af of dit voor andere Telfort Klanten ook zo moeizaam verloopt?

Zojuist dus geprobeerd mijn Extra Internet uit te zetten.

Op het eerste scherm ziet het er goed uit:


Klik ik eenmaal op 'Controleer je wijzingen' staat Extra Internet er (weer / nog) bij. (effectief dus geen wijziging)


Toch maar geklikt op 'Wijzingen bevestigingen' (wellicht gaat het onder water wel goed.
Maar helaas in het overzicht met lopende bestellingen staat het ook fout.



Hoe los ik nu de downgrade op?

17 Reacties

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Allards, wat vervelend dat je je abonnement niet kan wijzigen. Kun je het ook via een andere browser proberen? Mocht dat dan ook niet lukken dan doe ik het graag voor je. In afwachting van jouw reactie.
Allards
Badge
@Stephen Nee het werkt ook niet in een andere browser.

Hoe komt dit?

- Mijn Telfort werkt niet correct voor iedereen?
- Mijn Telfort werkt niet correct voor mij?

Ik gok het laatste en ik zou het dus graag opgelost zien zodat ik voortaan weer zelf zaken als extra Internet snelheid aan / uit kan zetten.

Het kan toch niet zo zijn dat bijna elke wijziging die ik doe mislukt en overal achter aan moeten bellen, mailen, etc. Dit is basis functionaliteit die gewoon vlekkeloos zou moeten werken!?

Ik zou dus graag hebben dat dit onderzocht wordt (graag een escalatie, dit is al de zoveelste keer dat iets fout loopt op via mijn Telfort) Eventueel kan een technische persoon mij bellen en / of remote meekijken!
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Allards, excuses voor de late reactie. Helaas is het niet mogelijk om dit probleem intern uit te zitten omdat dit een individueel probleem is. We hebben namelijk geen andere signalen ontvangen van klanten met hetzelfde probleem. Zou je het alsnog willen proberen maar dan op een andere PC, laptop of tablet? Graag zou ik de wijziging alsnog voor je willen doorvoeren. In afwachting van jouw reactie.
Allards
Badge
Beste @Stephen ik heb dit al via alternatieve platformen uitgeprobeerd, maar dat veranderd helaas niks.

Ik ben nu dus al maanden bij Telfort aan het aangeven dat Mijn Telfort niet normaal werkt. Fijn voor andere klanten dat zij dit niet hebben, maar zelf baal ik er wel van.

Zolang dit blijft hangen op support niveau zal het niet beter worden, er moet 'onder water' naar gekeken worden.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Allards, ik kan heel goed begrijpen dat je er van baalt. Kun je mij ook aangeven wat er nog meer niet goed werkt in Mijn Telfort behalve het wijzigen van je snelheid?
Allards
Badge
Ja hoor recent heb ik mijn mobiel abonnement online verlengt dit was ondanks bevestigingsmail niet doorgekomen. Moest dus alsnog bellen om dit in orde te maken. Recent na TV erbij te hebben genomen ruim 2 weken geen zenderpakket kunnen aanzetten.

En dat zijn maar een paar voorbeelden, de rest kun je terugvinden in mijn contact geschiedenis met de klantenservice.

Waar het op neer komt is dat Mijn Telfort in mijn geval aan de front-end lijkt te werken, maar dat de klanten back-end an mijn account niet of maar half werkt. Dit is zo sinds mijn mobiel en thuis account zijn samengevoegd!

Zou heel graag hebben dat dit opgelost wordt, overal achteraan moeten bellen kan toch niet de bedoeling zijn!?
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de toelichting. Je geeft aan dat de problemen zich voordoen nadat je je accounts hebt samengevoegd. Kun je je accounts even loskoppelen en daarna weer samenvoegen? Wellicht dat het dan wel lukt om wijzigingen door te voeren.
Allards
Badge
@Stephen Loskoppelen lost het probleem niet op, ook in losgekoppelde status gaat downgraden snelheid fout zoals beschreven bovenin de post. Ik zou normaal willen verzoeken om dit door te spelen aan de specialisten die over de backend gaan!
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Allard, ik ga dit intern uitzetten in de organisatie en streef ernaar om jou deze week nog een update over dit probleem te kunnen geven.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Allards, we hebben jouw probleem nog steeds in onderzoek. Graag zouden wij ook van jou willen vernemen of je deze problemen ook ervaart als je wijzigingen probeert door te voeren vanaf een ander apparatuur zoals andere PC, laptop of smartphone. In afwachting van jouw reactie.
Allards
Badge
Het is een platform onafhankelijk probleem, iPad / iPhone / Mac Pc, Internet Explorer, Chrome, Firefox en Safari al dan niet in incognito het probleem is hetzelfde.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het doorgegeven!
Allards
Badge
@Stephen Is er al wat bekend?

Heb het vanmorgen geprobeerd maar kan mijn extra snelheid nog steeds niet downgraden.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Allards, helaas nog niks vernomen. Ik vind wel dat het ontzettend lang duurt en heb zojuist een reminder gestuurd. Binnen 5 werkdagen zal ik je van een volgende update voorzien.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Beste Allards, ik heb de status van het ticket bekeken maar helaas zijn er nog geen updates. Ik blijf het voor je in de gaten houden.
Allards
Badge
Ik wacht het af :)

Heb inmiddels moeten bellen om het alvast te laten aanpassen..
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Allards, bedankt voor je begrip! In de tussentijd kun je mij ook gerust benaderen indien je het een en ander wenst te wijzigen.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)