beantwoord

Mijn Telfort onduidelijk

• 8 juni 2015
  • 1 reactie
  • 177 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik vind het "nieuwe" mijn telfort niet duidelijk. Ik kan nu niet zien of de wijzigingen die waren ingevoerd per volgende bundelperiode (15 juni bij mij) goed in systeem staan. Ik wilde nl. bundel verlagen naar 1000 mb per dan. Opnieuw invoeren kan niet zegt systeem.

Mijn concrete vraag: hoe werkt dit nieuwe Mijn Telfort en hie zit het nu per 15 juni met mijn bundel en met de 4g versneller.

Tenslotte: waarom gaat telfort niet zoals Kpn, over op kalendermaand voor de bundel?
icon

Beste antwoord door Daphne 9 juni 2015, 17:16

@telfort.nz,

Welkom op het forum!

Een nieuwe omgeving is altijd even wennen. Graag help ik je hierbij verder. Om voor je na te gaan of de 4G versneller actief is per 15 juni, kun je in een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag en geef ik aan waar je deze informatie kunt terugvinden.

Daphne
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
@telfort.nz,

Welkom op het forum!

Een nieuwe omgeving is altijd even wennen. Graag help ik je hierbij verder. Om voor je na te gaan of de 4G versneller actief is per 15 juni, kun je in een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag en geef ik aan waar je deze informatie kunt terugvinden.

Daphne

Reageer