beantwoord

Mijn Telfort onbereikbaar

• 19 september 2020
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Omdat de oude wachtwoorden voor mijntelfort en  webmail om onbekende reden niet meer werken, kies je de optie nieuw wachtwoord aanmaken. 
dat werkt bij Telfort niet. Nadat je je Gmail mailadres (waar ze de factuur naartoe sturen) invult, laat Telfort weten dat het een instelbericht naar een onbekend Yahoo mailadres stuurde. (Nooit een Yahoo account gehad). Vul je je telefoonnummer in, laat Telfort weten dat het een bericht om het opnieuw in te stellen, stuurde naar een (onbekend) telefoonnummer.
hoe ik mijntelfort kan inzien, de wifiverbinding kan beheren … is nog volstrekt onduidelijk. Wie heeft er een oplossing?

helaas kom je bij de helpdesk tussen 17.45 en 19.10 evenmin verder dan een bandje dat bevestigt dat het tot 21.00 bereikbaar zou zijn, waarna de verbinding automatisch wordt verbroken.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 september 2020, 10:04

Welkom bij ons op het forum @Aristo. Als je bij het resetten van je wachtwoord voor Mijn Telfort ziet dat er een mail naar een onbekend e-mailadres of nummer wordt gestuurd, betekent dat dat je een voor ons onbekende gebruikersnaam hebt geprobeerd. Ik zie dat je je klantnummer al op je forumprofiel hebt staan, daarmee zie ik inderdaad dat jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort geen gmail-adres is. Ik kan je de juiste gebruikersnaam in een privébericht sturen, maar daarvoor heb ik nog wel de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig ter verificatie. Zou je die aan je profiel kunnen toevoegen bij "Extra informatie”? 

WiFi zal je daarna niet vinden in Mijn Telfort zoals Galdor al noemt, dat kan je in de Experia Box zelf zien en beheren. 

Bekijk reactie

4 reacties

Wifi beheer je vanuit je Experiabox.

De Telfort helpdesk is in het weekend inderdaad minder of niet bereikbaar. 

Is jou abonnement al omgezet naar KPN dan werkt Mijn Telfort niet meer. 

De email die naar een Yahoo adres lijkt te gaan duidt op een verkeerde gebruikersnaam.

Reputatie 8
Badge +18

@Aristo Vul je forum profiel aan met je postcode+huisnummer+klantnummer dan ziet webcare na het weekend wie je bent

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Aristo. Als je bij het resetten van je wachtwoord voor Mijn Telfort ziet dat er een mail naar een onbekend e-mailadres of nummer wordt gestuurd, betekent dat dat je een voor ons onbekende gebruikersnaam hebt geprobeerd. Ik zie dat je je klantnummer al op je forumprofiel hebt staan, daarmee zie ik inderdaad dat jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort geen gmail-adres is. Ik kan je de juiste gebruikersnaam in een privébericht sturen, maar daarvoor heb ik nog wel de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig ter verificatie. Zou je die aan je profiel kunnen toevoegen bij "Extra informatie”? 

WiFi zal je daarna niet vinden in Mijn Telfort zoals Galdor al noemt, dat kan je in de Experia Box zelf zien en beheren. 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Aristo, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het inloggen in Mijn Telfort en het beheren van je WiFi via het modem nog gelukt?

Reageer