Mijn Telfort. Nutteloos.

• 5 december 2012
  • 3 reacties
  • 2869 keer bekeken

In dit Forum wordt gevraagd naar mijn mening over Mijn Telfort. Hierbij.

In een woord kan ik het wel zeggen: Nutteloos.

Mijn Telfort is er, neem ik aan, zodat je dingen online kunt regelen. Een verhuizing was tot nu toe het enige dat ik geregeld wilde hebben. Ik word daar door de linkjes in Mijn Telfort mooi naartoe geleid, maar op de juiste plaats aangekomen: "Verhuizing doorgeven niet mogelijk via Mijn Telfort, neem contact op met de klantenservice."

Ik neem via Mijn Telfort (ingelogd) contact op met de klantenservice via het formulier dat daartoe moet dienen. Krijg ik na een week bericht van de klantenservice dat er onvoldoende gegevens in staan. Bedankt MijnTelfort voor dit onvolledige contactformulier!

Direct nogmaals contactfomulier ingevuld met alle benodigde gegevens, vervolgens nooit meer reactie gehad. Bedankt Mijn Telfort.

Inmiddels toch maar de telefoon gepakt, want ik zag de bui inmiddels hangen. Aan de telefoon blijkt de verhuizing nooit in behandeling te zijn genomen. Bedankt mijn Telfort.

Zit je echt op te wachten dit gedoe, vooral tijdens een verhuizing. Zit ik straks na mijn verhuizing ook lekker nog een maand zonder internet en televisie in mijn nieuwe woning. Moet ik terug naar mijn lege, koude, oude woning om mijn bankzaken te regelen en kerstfilms te kijken?

Ik kan hier kwaad om worden, ben ik ook wel een beetje.

Mijn Telfort is nutteloos in de huidige functionaliteit.

3 reacties

Hoi,
Ben benieuwd hoe dit afgelopen is.

Mijn ervaring met mijnTelfort is tot nu toe niet goed. Ik heb via mijn Telfort mijn voicemail instellingen (bij vast bellen) gewijzigd. Dwz aangevinkt dat ik geen voicemail wil gebruiken . Dit staat al een dag of 10 keurig genoteerd bij mijn instellingen. Maar heeft in de praktijk geen effect. Voicemail neemt het gesprek over en functioneert vervolgens niet.

Aangezien klantenservice onbereikbaar is vind ik het jammer dat zoiets eenvoudigs niet gewoon even geregeld kan worden.

Groet,

Piet
Badge
Zelf je NAW gegevens aanpassen zou ook wel handig zijn.
De druppel was nog wel de belcomputer die me ijskoud vertelde:  "dat ik een verhuizing ook heel makkelijk via Mijn Telfort kon regelen". En: "of ik die informatie nog eens wilde horen?"

Brr, om koud van te worden.

Reageer