mijn telfort niet benaderbaar en ontvang geen SMS met w8woord

• 17 december 2012
  • 6 reacties
  • 2092 keer bekeken

Probeer in te loggen op mijn telfort omgeving voor opwaarderen prepaid.
Wachtwoord aangevraagd via SMS (ruim 10 minuten wachten).
Daarna tijdelijke wachtwoord gewijzigd.
Vervolgens op een andere PC verder gegaan met een andere verbinding, omdat de site vreselijk traag was. 
Opnieuw proberen in te loggen met mijn nieuwe wachtwoord.
Vervolgens 3x geweigerd.
1 geblokkeerd ivm secuirity.
Inloggen lukt niet met nieuwe wachtwoord en niet met het tijdelijke wachtwoord.
Nieuwe SMS met nieuw wachtwoord weer aangevraagd. Niets ontvangen.
Nogmaals aangevraagd. En nogmaals aangevraagd.
Nog steeds niets ontvangen...

Hoe kan ik inloggen en mijn beltegoed opwaarderen.
Heeft nog haast ook, want anders wordt mijn nummer afgesloten!

Groet,
Frank

6 reacties

Inmiddels ook de SMSjes ontvangen..
Midden in de nacht bij herhaling wakker gepiept door ontvangst van 3 verschillende berichten met een tijdelijk wachtwoord.

Hier mogen wel een paar aanvullende bussiness-rules op gezet worden.
Ik ben beschikbaar als FOer e/o tester...
:p
;)

Groet,
Frank
Reputatie 3
Badge +1
@vrietdijk,

Spijtig om te lezen dat het jou ook niet lukt om het wachtwoord per SMS te ontvangen. Als je geen keuze ziet voor het ontvangen van het wachtwoord per mail dan komt dit omdat wij geen gevalideerd e-mailadres van jou hebben. Kortom: je kunt het wachtwoord alleen per mail ontvangen als een e-mailadres van jou bij ons bekend is. Mocht het inmiddels nog niet gelukt zijn dan help ik je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
De mail-functie voor het toezenden van een tijdelijk wachtwoord werkt zowaar nog wel...

Groet,
Frank

Hoe doe ik dat?
Ik zie geen keuze, enkel na invullen van mijn 06 nummer dat er een sms verstuurd is. Zonder resultaat...
Zie niks over mail.
ik heb 'tzelfde probleem... 😕

De mail-functie voor het toezenden van een tijdelijk wachtwoord werkt zowaar nog wel...

Groet,
Frank
ik heb 'tzelfde probleem... 😕
Reputatie 3
Badge +1
@telsel,

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen via Mijn Telfort. Mocht het inmiddels nog niet gelukt zijn dan help ik je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer