Mijn telfort ( mobiel ) werkt na een maand nog niet!!

• 16 februari 2013
  • 5 reacties
  • 2758 keer bekeken

Na talloze ( betaalde ) telefoontjes want online contact opnemen met telfort gaat niet!! kan ik nog altijd niet inloggen op mijn telfort. Gebruikersnaam onbekend. Er wordt me steeds 'beterschap' beloofd aan de telefoon maar ik kom geen steek verder. Knap waardeloos van telfort!! Zo heb ik totaal geen inzicht en controle op mijn belstatus en internetverbruik. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik een maand geleden overgestapt ben van T-mobile naar Telfort!

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Ik mag aannemen dat je hier: https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten al een wachtwoord aangevraagd heb
Ja dat heb ik geprobeerd, maar ik krijg dan de melding dat de gebruikersnaam ( mobielnr ) onbekend is.
Reputatie 8
Badge +16
Geen portering open staan van een mobiel nummer?
Probeer in geval van portering je "tijdelijke" nummer
Badge +2
Als je overstapt van een andere provider en je bent bij die provider contractsvrij dan heb je altijd 1 maand (wettelijke) opzegtermijn. Dat betekent dat je dan nog 1 maand belt met je 'oude' (T-Mobile) provider, en in die periode dien je ook gewoon je oude sim te blijven gebruiken. Je abonnement bij Telfort gaat namelijk pas in zodra je over bent van T-Mobile naar Telfort. Per dan ga je dus ook pas betalen, en per dan kan je dus ook pas op basis van jouw 06-nummer gebruiken van Mijn Telfort. 

Er is geen enkele storing met Mijn Telfort, dus OF je omschrijft niet volledig wat er precies bij jou speelt, OF er is iets heel anders aan de gang.
Reputatie 3
Badge +1
@Gerd,

Spijtig dat het nog niet is gelukt om in te loggen via Mijn Telfort. Ik begrijp dat je graag overzicht wil behouden. Heb je iets aan de post van Matthijs1986? Als je overstapt heeft hij hierin gelijk. Ik verneem dit graag van je om meer duidelijkheid te creëren.

Denise

Reageer