beantwoord

Mijn Telfort Mobiel wachtwoord vergeten

• 3 juni 2019
  • 6 reacties
  • 204 keer bekeken

Misschien een gekke vraag, maar ik wil inloggen bij MijnTelfort. Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Ik vul netjes mijn telefoonnummer in en vraag via sms een nieuw wachtwoord. Maar ik krijg deze niet binnen.
Geprobeerd via e-mail ook niet.
Zie ik dat de sms naar het verkeerde telefoonnummer gestuurd wordt en dit geldt ook voor het e-mailadres.
Heeft iemand enig idee?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 juni 2019, 13:13

Ik kan zeker op afstand kijken of er wat aan de hand is. Helaas is dat nog steeds het geval. Jouw lijn is nog steeds down.

Ik ben dan even verder gaan zoeken. Ik zie dat de storing eerst weer opgelost was, maar toch weer is teruggekomen. Verwacht wordt nu dat deze om 17.00 uur vanmiddag is opgelost. Zo niet, maak dan het modem even stroomloos voor 10 minuten. Werkt dat ook niet, dan nog graag een reset uitvoeren. Mocht je dan nog weer geen diensten hebben, dan hoor ik dat graag, dan ga ik verder op onderzoek.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Dennis van der Hauw, gekke vragen bestaan niet hoor. Ik help je graag. Ik lees dat je wilt inloggen, maar je bent je wachtwoord vergeten, dat kan natuurlijk gebeuren. Ben je wel al eens ingelogd in Mijn Telfort? Want als ik je verhaal zo lees klinkt het alsof je nog geen Mijn Telfort hebt aangemaakt? Kan dat kloppen? Ik wil je dan ook aanraden om een nieuwe Mijn Telfort aan te maken. Ik hoor graag of je kan inloggen?
Ik had ook geen Mijn Telfort aangemaakt, maar kennelijk wordt mijn naam en klantnummer gekoppeld aan een verkeerd telefoonnummer en e-mailadres.
Ik maakte een account aan en ik krijg een bericht dat ik al een account heb. Daarom ging ik inloggen met mijn telefoonnummer en gaf ik aan dat ik mijn wachtwoord vergeten ben. Bericht komt niet aan, geen sms en geen e-mail. Ik zie wel verkeerde eindcijfers staan naar het telefoonnummer. Ook zie ik een hotmail.com staan en dat heb ik niet

Ik probeer namelijk contact te krijgen met Telfort, want mijn internet thuis doet het niet.
Ik kan niet bellen, dus ik probeer het zo en via de chat te regelen.
Het inloggen in Mijn Telfort is inmiddels opgelost. Nu nog wachten tot de storing is opgelost.
Bedankt voor de hulp.
Reputatie 8
Badge +11
Top dat het inmiddels gelukt is om in Mijn Telfort te komen. Dat is fijn.

Alleen je hebt nog een storing thuis. Deze zou tot ongeveer 20.00 uur duren gisteravond. Is deze inmiddels weer opgelost? Werkt alles weer?
Helaas, nog altijd geen internet. En altijd laat thuis om Telfort te bellen.
Kunnen ze op afstand ook controleren of er connectie is?
Apparaat staat aan. Heb al reset e.d. al geprobeerd. Alle draden zijn gecontroleerd met een multimeter.
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan zeker op afstand kijken of er wat aan de hand is. Helaas is dat nog steeds het geval. Jouw lijn is nog steeds down.

Ik ben dan even verder gaan zoeken. Ik zie dat de storing eerst weer opgelost was, maar toch weer is teruggekomen. Verwacht wordt nu dat deze om 17.00 uur vanmiddag is opgelost. Zo niet, maak dan het modem even stroomloos voor 10 minuten. Werkt dat ook niet, dan nog graag een reset uitvoeren. Mocht je dan nog weer geen diensten hebben, dan hoor ik dat graag, dan ga ik verder op onderzoek.

Reageer