beantwoord

Mijn Telfort mobiel en thuis samenvoegen

• 3 september 2019
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik wilde vandaag mijn accounts samenvoegen in de app.(thuis internet en mobiel) ik heb het idee dat mijn email adres van mobiel niet goed staat (.nl wat bij thuis internet .com) moet wezen. Echter krijg en weet ik niet waar ik het moet wijzigen want ik kom niet meer ingelogd op de site!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 3 september 2019, 18:07

Je kent deze uitleg?

MijnTelfort samenvoegen
Bekijk reactie

5 reacties

Je kent deze uitleg?

MijnTelfort samenvoegen
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Carina125, ik kan me voorstellen dat je je mobiele abonnement en het abonnement voor thuis graag in één Mijn Telfort account wilt kunnen bekijken 🙂 Ik lees alleen dat 't nog niet is gelukt. We helpen je hier graag op weg. Heb je de uitleg op de link die nelly jacoba deelde al bekeken? Op die pagina lees je precies hoe je je abonnementen samenvoegt in Mijn Telfort.

Laat je ons weten of het is gelukt?
TThanks ja de uitleg ken ik inderdaad. Het probleem is (zoals ik al zei) me emailadressen wisselen blijkbaar me mobiel abonnement is afgesloten blijkbaar met .nl en dat moet .com wezen. Gezien de adressen niet over een komen kan ik ze niet samenvoegen
Het is zojuist gelukt. Gisteren wilde de site denk niet meewerken en vandaag na 3x proberen lukte het blijkbaar wel. De site gaf aan: ( zie hieronder) terwijl mijn email wel klopte. Maar nu schijnen ze samengevoegd te zijn.

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Carina125, fijn dat het later toch gelukt is! Kan je beide abonnementen nu bekijken als je inlogt op Mijn Telfort? Als het niet lukt of als je vragen hebt, hoor ik graag van je 🙂

Reageer