beantwoord

Mijn Telfort Mobiel en Mijn Telfort internet, tv en bellen

• 7 juni 2016
  • 4 reacties
  • 549 keer bekeken

Ik heb gehoord dat je Mijn Telfort Mobiel en Mijn Telfort internet, tv en bellen kunt samenvoegen naar 1 Mijn Telfort zodat je beide in je app kunt zien. Ik kan echter niet terugvinden hoe ik dat moet doen. Bij mijn gegevens staat alleen maar dat ik Mobiel kan loskoppelen.
icon

Beste antwoord door Michael 8 juni 2016, 18:38

Hi Nico,

Wat Enterprise aandraagt is correct. Wij zijn druk bezig met het samenvoegen van de 'Mijn-omgevingen' om het gebruikersgemak te bevorderen. Dit heeft nogal wat voeten in de aarde aangezien er vele onderliggende systemen aan elkaar geknoopt moeten worden.

Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit uiteraard met tromgeroffel openbaar maken.

Nog even geduld!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dat je zoiets hebt gehoord is mogelijk, het samenvoegen van Mijn Telfort mobiel en internet zit inderdaad in de pijplijn, maar het is nog niet zover.
Ga er maar vanuit dat Telfort vanzelf met nieuws komt hierover als de tijd rijp is...
Ik zit pas sinds kort bij Telfort en volgens mij heb ik dit in een bericht van Telfort gelezen. In Mijn Telfort internet, tv en bellen zie ik al wel de mogelijkheid van loskoppelen maar niet van koppelen. Dus ik ben benieuwd naar een reactie van Teldort.
Reputatie 8
Badge +18
Mobiel en Glasvezel account kun je inmiddels wel samenvoegen en voor adsl en mobiel zou het wellicht nog in de koker zitten zoals hierboven is aangegeven door Enterprise
Reputatie 8
Badge +2
Hi Nico,

Wat Enterprise aandraagt is correct. Wij zijn druk bezig met het samenvoegen van de 'Mijn-omgevingen' om het gebruikersgemak te bevorderen. Dit heeft nogal wat voeten in de aarde aangezien er vele onderliggende systemen aan elkaar geknoopt moeten worden.

Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit uiteraard met tromgeroffel openbaar maken.

Nog even geduld!

Reageer