beantwoord

Mijn Telfort Mobiel aanmaken

• 11 april 2018
  • 40 reacties
  • 659 keer bekeken

Toon het eerste bericht

40 reacties

Klopt inderdaad, @Nicky S..
Bedankt voor het screenshot! En als jullie in het veld klikken kunnen jullie ook niets invullen? Dit even ter laatste controle, ik ben dit aan het overleggen met de technische afdeling!

Niets te danken! Sinds maart al bezig dus heel vervelend.
Er valt niets te klikken nee.
Reputatie 3
Badge +4
Dank je wel voor het melden, ja686906. Ik ben op dit moment bezig met de technische dienst om te achterhalen waar dit fout gaat. Zodra ik meer nieuws heb laat ik dit weten in dit topic!
Reputatie 3
Badge +4
@ja686906, daar was ik weer. Net heb ik gesproken met de technische dienst. Omdat je het wachtwoord reset proces meerdere keren hebt geprobeerd, ben je weer geblokkeerd. Ik zou je willen vragen om via deze link een account aan te maken (dit is dus een ander proces dan een wachtwoord reset). Je kunt het bovenste veld invullen met je telefoonnummer 06*****906. Je ontvangt dan een sms, waar een code in staat die je in de browser kunt invullen. Druk daarna op Verder en doorloop het volledige proces. Het zou dan moeten lukken.

@Nicky S., de technische afdeling is nog aan het kijken waar het bij jouw account mis gaat. Zodra ik een terugkoppeling heb, hoor je van me!
Bedankt, ik kom niet verder dan wachtwoord in vullen.
Als ik op verder klik gebeurt er niets.
Reputatie 3
Badge +4
Ok, zou je per stap een screenshot willen maken en deze willen posten in dit topic? Dan kan ik kijken waar het precies fout gaat! Ik hoor het graag van je!

Tot hier kom ik verder gebeurt er niets.

Reputatie 3
Badge +4
Hi, net heb ik je een privébericht gestuurd met een wachtwoord dat je kunt proberen. Ik vermoed namelijk dat je niet verder komt omdat je wachtwoord niet voldoet aan de voorwaarden. Ik hoor graag of het hiermee lukt!
Reputatie 3
Badge +4
Hi @ja686906,

Ook als je op Ga drukt, gebeurt er niets? Ik bespreek dit weer met de technische afdeling!
Als ik op Ga drukt, gebeurt er niets.
Mijn wachtwoord is net zo opgebouwd als dat wat je voorstelde.
Nog steeds niets.
Reputatie 3
Badge +4
Ik heb je net een privébericht gestuurd, @ja686906. Zou je het met die gegevens willen proberen? Ik hoor graag of dit lukt!
Hi @ja686906, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je situatie ook voorgelegd bij de technische afdeling en ze gaan hiermee aan de slag. Ik vermoed dat er een blokkade zit op je account en dat deze eraf moet worden gehaald. @Investig8or, we hebben in een privé bericht nog contact gehad over je Combivoordeel en dat dit nu is ingegaan. Hoe gaat het op dit moment met inloggen? Ik hoor het graag!
Hoi Rozemarijn,

Het combivoordeel lijkt inderdaad te zijn ingegaan, ik hou even in de gaten of het structureel is. Qua inloggen kom ik niet verder dan het laatste screenshot: ik geef bij veld 1 mijn mobiele nummer op, krijg een SMS en na invullen van de code de melding dat ik het te vaak heb geprobeerd. Dit na zeker een week niet op de telfort site geweest te zijn. Dit is wel lastig zo, want ik kan nu ook mijn tegoed niet inzien. Hopelijk is hier (en tevens voor de andere klanten) wat aan te doen.
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Investig8or, zou je het nogmaals willen proberen om je account aan te maken? Er is een blokkade ontdekt die dit steeds heeft tegengehouden. Ik hoor graag of het lukt!

@Nicky S., de technische afdeling is nog aan het kijken waar het bij jouw account mis gaat. Zodra ik een terugkoppeling heb, hoor je van me!

Hoi Rozemarijn,
Afgelopen week ook nog contact gehad via chat en telefoon en sinds gisteravond doet hij het!!!
Geen idee hoe maar dat maakt niets meer uit, ik ben blij ☺️
Hi @Investig8or, zou je het nogmaals willen proberen om je account aan te maken? Er is een blokkade ontdekt die dit steeds heeft tegengehouden. Ik hoor graag of het lukt!
De laatste oplossing is gelukt, ik kan nu inloggen en mijn tegoed zien! Dus die blokkade lijkt de oplossing 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Wat een fijne berichten, @Nicky S. & @Investig8or! Er zijn inderdaad blokkades gezet op enkele accounts, wat is onderzocht door de technische dienst. Ze hebben onder andere jullie meldingen als voorbeelden gekregen, dus ik ben heel blij om te horen dat het nu is opgelost! Laat het me weten als ik nog iets kan doen voor jullie 🙂

Reageer