beantwoord

Mijn Telfort Mobiel aanmaken


Investig8or
Ik ben sinds vandaag over naar telfort mobiel en wilde mijn account activeren zodat ik mijn mobiele abbo met telfort thuis kan combineren. Er is speciaal een "nieuwe gebruikers" knopje, dus daarmee aan de slag gegaan. Ik krijg na invullen van mijn telefoonnummer dan ook een SMS en kan gegevens gaan invullen. Daar stopt het na klikken op "verder" helaas bij stap 3 - inloggegevens, er verschijnt een rood uitroepteken zonder verklarende tekst en ik kan niet verder. Ik heb de wachtwoord eisen hierin meegenomen (8-15 tekens, 1 hoofdletter, 2 cijfers, 1 speciaal teken) en verschillende browsers geprobeerd (chrome, firefox, edge). Hoe kan ik mezelf toch aanmelden?

Titel aangepast in verband met vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 8 mei 2018, 16:40

Hi Investig8or, dank je wel voor het screenshot! Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling die hiermee aan de slag is. Ik hoor het graag als je nog een screenshot hebt, zodat ik deze ook kan doorzetten!

Bekijk reactie

9 Reacties

Rozemarijn - Telfort
Reputatie 2
Badge +3
Hi Investig8or, wat vervelend dat het niet lukt om een account aan te maken! Gebruik je je 06-nummer als gebruikersnaam? Zou je als speciaal teken een uitroepteken willen proberen? Soms pakt het systeem sommige speciale tekens niet goed op. Ik hoop dat het lukt met deze tip. Zou je me als het niet lukt een privé-bericht willen sturen? Dan stuur ik je even een wachtwoord wat in ieder geval werkt. Je kunt ook op basis van dit wachtwoord je eigen wachtwoord opbouwen. Ik hoor graag van je!
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 2
Badge +3
Hi @Investig8or,

Omdat je aangaf in een privébericht dat je een foutmelding krijgt wanneer je probeert in te loggen, zou ik je via deze weg willen vragen om hieronder een screenshot te plaatsen. Dit kun je doen door op het oogje (links onder het tekstveld) te klikken en een foto te uploaden. Ik wacht je reactie af!
GJC
Reputatie 7
Badge +10
Rozemarijn - Telfort schreef:

.....op het oogje (links onder het tekstveld).....


Is misschien browserafhankelijk, maar ik zie het meer als een landschapje.

Rozemarijn - Telfort
Reputatie 2
Badge +3
Klopt inderdaad @GJC :)
Investig8or
Icoontje gevonden (mobiele nummer even weggehaald) ;)


Op het moment krijg ik geen code via SMS, maar bovenstaande fout (browser onafhankelijk). Gisteren kreeg ik wel een code, maar vervolgens de melding dat ik te vaak heb geprobeerd in te loggen (was de eerste keer in een paar dagen dat ik het weer probeerde). Als ik die melding weer krijg post ik dat screenshot ook.
GJC
Reputatie 7
Badge +10
@Investig8or
Pas even je screenshot aan. Je 06-nummer is nu zichtbaar.
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 2
Badge +3
Hi Investig8or, dank je wel voor het screenshot! Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling die hiermee aan de slag is. Ik hoor het graag als je nog een screenshot hebt, zodat ik deze ook kan doorzetten!
Investig8or



Nu kreeg ik weer een code via de SMS en dan zie ik na invullen bovenstaand scherm ( code hieruit ook even weggehaald).
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 2
Badge +3
Dank je wel voor het screenshot, ook deze heb ik doorgestuurd! Zodra ik iets hoor kom ik met een terugkoppeling. Laat je het me weten wanneer je nog vragen voor me hebt?

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)