beantwoord

Mijn Telfort Mobiel aanmaken

Ik ben sinds vandaag over naar telfort mobiel en wilde mijn account activeren zodat ik mijn mobiele abbo met telfort thuis kan combineren. Er is speciaal een "nieuwe gebruikers" knopje, dus daarmee aan de slag gegaan. Ik krijg na invullen van mijn telefoonnummer dan ook een SMS en kan gegevens gaan invullen. Daar stopt het na klikken op "verder" helaas bij stap 3 - inloggegevens, er verschijnt een rood uitroepteken zonder verklarende tekst en ik kan niet verder. Ik heb de wachtwoord eisen hierin meegenomen (8-15 tekens, 1 hoofdletter, 2 cijfers, 1 speciaal teken) en verschillende browsers geprobeerd (chrome, firefox, edge). Hoe kan ik mezelf toch aanmelden?

Titel aangepast in verband met vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 8 mei 2018, 16:40

Hi Investig8or, dank je wel voor het screenshot! Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling die hiermee aan de slag is. Ik hoor het graag als je nog een screenshot hebt, zodat ik deze ook kan doorzetten!

Bekijk reactie

40 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Investig8or, wat vervelend dat het niet lukt om een account aan te maken! Gebruik je je 06-nummer als gebruikersnaam? Zou je als speciaal teken een uitroepteken willen proberen? Soms pakt het systeem sommige speciale tekens niet goed op. Ik hoop dat het lukt met deze tip. Zou je me als het niet lukt een privé-bericht willen sturen? Dan stuur ik je even een wachtwoord wat in ieder geval werkt. Je kunt ook op basis van dit wachtwoord je eigen wachtwoord opbouwen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 3
Badge +8
Hi @Investig8or,

Omdat je aangaf in een privébericht dat je een foutmelding krijgt wanneer je probeert in te loggen, zou ik je via deze weg willen vragen om hieronder een screenshot te plaatsen. Dit kun je doen door op het oogje (links onder het tekstveld) te klikken en een foto te uploaden. Ik wacht je reactie af!
Reputatie 8
Badge +11
Rozemarijn - Telfort schreef:

.....op het oogje (links onder het tekstveld).....

Is misschien browserafhankelijk, maar ik zie het meer als een landschapje.

Reputatie 3
Badge +8
Klopt inderdaad @GJC 🙂
Icoontje gevonden (mobiele nummer even weggehaald) 😉

Op het moment krijg ik geen code via SMS, maar bovenstaande fout (browser onafhankelijk). Gisteren kreeg ik wel een code, maar vervolgens de melding dat ik te vaak heb geprobeerd in te loggen (was de eerste keer in een paar dagen dat ik het weer probeerde). Als ik die melding weer krijg post ik dat screenshot ook.
Reputatie 8
Badge +11
@Investig8or
Pas even je screenshot aan. Je 06-nummer is nu zichtbaar.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Investig8or, dank je wel voor het screenshot! Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling die hiermee aan de slag is. Ik hoor het graag als je nog een screenshot hebt, zodat ik deze ook kan doorzetten!

Nu kreeg ik weer een code via de SMS en dan zie ik na invullen bovenstaand scherm ( code hieruit ook even weggehaald).
Reputatie 3
Badge +8
Dank je wel voor het screenshot, ook deze heb ik doorgestuurd! Zodra ik iets hoor kom ik met een terugkoppeling. Laat je het me weten wanneer je nog vragen voor me hebt?
Het bericht dat Investig8or gepost heeft geld voor mij exact hetzelfde.
Ik heb hetzelfde probleem en kan ook geen mobiel account aanmaken.
De screenshots die erbij staan heb ik ook op mijn mobiel gezien.
Ik ben al een paar keer terug geweest bij de telefoonwinkel, maar ook zij kunnen
mij niet helpen. Zij hebben contact met Telfort opgenomen en ik zou binnen 10
dagen een sms krijgen waarmee ik aan account zou kunnen aanmaken, maar tot op
heden nog niets ontvangen.
Met vriendelijke groet
Jwfm Jansen
Reputatie 3
Badge +8
Hi @ja686906, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je situatie ook voorgelegd bij de technische afdeling en ze gaan hiermee aan de slag. Ik vermoed dat er een blokkade zit op je account en dat deze eraf moet worden gehaald. @Investig8or, we hebben in een privé bericht nog contact gehad over je Combivoordeel en dat dit nu is ingegaan. Hoe gaat het op dit moment met inloggen? Ik hoor het graag!
Reputatie 3
Badge +8
Ter aanvulling: ik heb net bericht van de technische afdeling en zij gaven aan dat er een blokkade stond op je account. Deze is er nu afgehaald. Zou je een nieuw account willen aanmaken door de stappen te doorlopen op de website? Ik hoor graag of dit lukt!
Hoi, ik heb alle stappen doorlopen tot en met het invullen van het wachtwoord en daarna gebeurt er niets meer.
Reputatie 3
Badge +8
Jeetje, wat balen dat het nog niet lukt! Voldoet je wachtwoord aan de voorwaarden?

Je wachtwoord moet bevatten:
 8 tot 15 tekens
 1 hoofdletter
 2 cijfers
 1 speciaal teken

Als speciaal teken zou ik een uitroepteken gebruiken, sommige speciale tekens werken niet altijd. Heb je ook verschillende browsers geprobeerd? Zie je een lege pagina, of krijg je een foutmelding? Ik hoor het graag van je!
Hoi,
Ik kom nog steeds niet verder.
Ik heb van alles geprobeerd, ander wachtwoord, andere tekens, op de telefoon en op de pc thuis.
Niets werkt.
Kunnen jullie een account aanmaken voor mij met een wachtwoord?
Dit schiet echt niet op.
Groet Jwfm.
Reputatie 3
Badge +8
Daar was ik weer, ik snap dat dit inderdaad erg frustrerend is. Ik heb met de technische dienst overlegd en er stond een blokkade op je account. Deze is er sinds 11 juni af, maar aangezien je nog steeds problemen ervaart met inloggen schiet dit inderdaad niet op. Heb je het ook geprobeerd door een sms code aan te vragen via Wachtwoord vergeten? Als dit niet lukt gaat we verder kijken!
Als ik probeer om via sms een nieuw wachtwoord aan te vragen krijg ik een link naar nieuw account aanmaken.
Dus wordt ik bij wijze van spreken: van het kastje naar de muur gestuurd.
Het lukt nog steeds niet.
Ook ik probeer al sinds begin maart de mijntelfort mobiel te activeren. Al verschillende keren gechat met medewerkers, tot nu toe helaas nog geen resultaat.
Er staan twee mobiele nummers op mijn naam, de ene is voor mijn minderjarige zoon en daar kan ik wel voor inloggen. Sinds maart overgestapt van andere provider met mijn eigen nummer en daar lukt het dus niet mee.
Het zou fijn zijn als hij zijn nummer in de app kan nakijken en ik gewoon mijn eigen nummer op mijn mobiel.
Helaas lijkt het een onmogelijke missie...
Reputatie 3
Badge +8
Ok, ik snap het inderdaad. Ook snap ik heel goed dat het op deze manier niet op schiet 😞 Ik zou je willen vragen om via de site nog één keer via deze link de stappen te doorlopen en een screenshot te maken van het moment waarop het mis gaat. Zou je dat willen doen? Dan ga ik dit aankaarten bij de technische afdeling zodat we kunnen achterhalen waar het mis gaat. Ik wacht je reactie af!
Ik neem aan dat je van ja686906 een screenshot wil maar ik kom niet verder dan dit als ik mijn telefoonnummer invoer.
Uiteraard heb ik mijn nummer even verwijderd 😉
Dat scherm krijg ik ook.
Reputatie 3
Badge +8
Klopt inderdaad, @Nicky S..
Bedankt voor het screenshot! En als jullie in het veld klikken kunnen jullie ook niets invullen? Dit even ter laatste controle, ik ben dit aan het overleggen met de technische afdeling!

Bedankt voor het screenshot! En als jullie in het veld klikken kunnen jullie ook niets invullen? Dit even ter laatste controle, ik ben dit aan het overleggen met de technische afdeling!

ja686906 schreef:

ja686906 schreef:

Ja, in dat veld kan ik niets invullen.

Reageer