beantwoord

mijn telfort mobiel aan mijntelfort thuis koppelen

  • 31 december 2016
  • 1 reactie
  • 784 keer bekeken

Onlangs hebben wij naast een telfort alles in 1 abonnement ook een mobiel abonnement.
Het lukt niet om het mobiele abonnement te koppelen aan mijn telfort.
voor het mobiele abonnement kan ik ook "aparte" mijn telfort instellen.
Krijg foutmeldingen dat de sms code fout is ed.
icon

Beste antwoord door Stephen 2 januari 2017, 13:25

Hallo Mano19000, welkom op het forum! Mijn Telfort is niet zo lang geleden over gegaan naar een nieuwe omgeving. In deze nieuwe omgeving is het helaas nog niet mogelijk om de beide abonnementen samen te voegen. We doen onze uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mano19000, welkom op het forum! Mijn Telfort is niet zo lang geleden over gegaan naar een nieuwe omgeving. In deze nieuwe omgeving is het helaas nog niet mogelijk om de beide abonnementen samen te voegen. We doen onze uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.

Reageer