beantwoord

Mijn Telfort mobiel

• 13 april 2019
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

Goedemorgen. Vandaag mijn simkaart geactiveerd. ik heb het volgende probleem: ik probeer op mijn mobiel in te loggen: lukt niet. Als ik naar wachtwoord vergeten ga en de link via een e-mail wil ontvangen zie ik een e-mail adres dat ik niet ken. Wat nu? Via sms krijg ik ook niets maar dat lijkt logisch aangezien er al een e-mail adres aan hangt. Hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 april 2019, 13:35

Dat klopt inderdaad. De situatie die jij beschrijft past namelijk volledig bij het feit dat er nog geen account is aangemaakt. Want als je nog geen account hebt aangemaakt hoef je niet op wachtwoord vergeten te klikken, maar kies je zelf een wachtwoord.

Nu wilde ik melding gaan maken bij de Technische Dienst, in eerste instantie kon ik jouw nummer niet vinden. Ik ben dus verder gaan zoeken en zag ik dat het nummer nog helemaal niet in dienst is bij ons. Deze komt pas 29-04-2019 over naar ons. Pas vanaf dan kan je een Mijn Telfort aanmaken. Excuses.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Aschwin, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan dat vandaag jouw simkaart is geactiveerd. Nu kom je alleen nog niet in Mijn Telfort. Ik vermoed dat het komt omdat je deze nog niet hebt aangemaakt, kan dat kloppen? Op deze pagina lees je hoe je dat doet? Kun je daarna inloggen?
Hoi Bart. Dat is het hele punt: dat gaat dus niet. Ik ontvang geen sms code om bij stap 2 in te vullen.. als ik dan naar "wachtwoord vergeten" ga en vervolgens op "link ontvangen via e-mail" dan wordt de e-mail gestuurd naar een adres dat niet van mij is. Dat betekent 2 dingen: 1 er is dus al een account gemaakt voor mijn nummer en 2 ik ga dan dus ook geen code krijgen omdat dat duidelijk vermeld staat. blijft over de optie van de email. Belangrijkste punt daar is dat het email adres niet mijn email is. Vraag is nu dus: hoe kom ik hieromheen?
Reputatie 8
Badge +11
Het verhaal zoals je nu verteld lijkt het alsof je nog geen account hebt aangemaakt. Ik wil je aanraden om deze stappen eens te doorlopen. Kun je hierna inloggen?
Dat is een beetje het hele punt Bart. Dat gaat dus niet... lees even mijn post goed door, ik schrijf 2 keer praktisch hetzelfde. Heb je nog andere tips?
Reputatie 8
Badge +11
Dat klopt inderdaad. De situatie die jij beschrijft past namelijk volledig bij het feit dat er nog geen account is aangemaakt. Want als je nog geen account hebt aangemaakt hoef je niet op wachtwoord vergeten te klikken, maar kies je zelf een wachtwoord.

Nu wilde ik melding gaan maken bij de Technische Dienst, in eerste instantie kon ik jouw nummer niet vinden. Ik ben dus verder gaan zoeken en zag ik dat het nummer nog helemaal niet in dienst is bij ons. Deze komt pas 29-04-2019 over naar ons. Pas vanaf dan kan je een Mijn Telfort aanmaken. Excuses.
Bedankt voor de hulp Bart. Ik had in eerste instantie begrepen dat op het moment dat je simkaart actief is je een account kan aanmaken. Ik begrijp nu dat dat pas het geval is als je nummer pas echt actief is. Ik wacht het af tot het zover is.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Excuses voor de wat stroeve start, maar gelukkig hebben we duidelijk gekregen hoe de vork in de steel zit.

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer