beantwoord

mijn Telfort mobiel

• 12 mei 2018
  • 15 reacties
  • 225 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
sinds 6 mei abonnement verlengd, als ik mijn telfort mobiel opstart krijg ik oeps een foutje , maar alle info klopt wel, weet ook pincode niet meer, app verwijderen en op nieuwe installeren ?
m.v.g Tom.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 15 mei 2018, 19:24

Ok, in dat geval zou ik je adviseren om je Mijn Telfort Thuis en Mijn Telfort Mobiel los te koppelen, en daarna weer samen te voegen.

Je kunt je accounts loskoppelen door de volgende stappen te doorlopen:

- Ga naar Mijn Telfort en log in met je gegevens.
- Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden.
- Klik onder Mobiel abonnement op Loskoppelen.
- Er volgt een waarschuwing:

- Wanneer je op Bevestigen klikt, is de loskoppeling doorgevoerd.

Nadat je dit gedaan hebt kun je de accounts weer samenvoegen door deze stappen door te nemen:

- Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
- Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
- Klik op het tabblad Thuis.
- Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
- Klik op Samenvoegen.
- Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.

Laat je het me weten of dit lukt? Ik hoor het graag!
Bekijk reactie

15 reacties

App verwijderen en op nieuw installeren kan nooit kwaad. Weet je ook zeker dat je nieuwste versie binnen hebt.
Er zijn recent een paar updates geweest, mogelijk is 1 niet goed geïnstalleerd.
Reputatie 1
Badge
ja app verwijdert en weer op nieuw geinstalleerd, blijft het zelfde, oeps er ging iets mis probeer het later nog eens.
terwijl alles volgens de info klopt, abonnement , maandelijks bedrag , looptijd.
Reputatie 3
Badge +4
Hi soornomis, wat irritant dat je deze foutmelding krijgt! Krijg je de melding alleen in de app, of ook wanneer je het in de browser probeert? Zou je een screenshot willen plaatsen van de foutmelding die je krijgt? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Badge
screenshot gaat een beetje moeilijk het bericht is na een paar seconden weer weg.
Heb hier ook last van, de app verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon aan en uit gezet, blijf het euvel houden (oeps er gaat iets mis, probeer het later nog een keer), 3 weken geleden hierover gebeld met Telfort, maar nog niet opgelost.
Reputatie 3
Badge +4
@soornomis wat bedoel je met dat het bericht na een paar seconden weer weg is? Krijg je daarna een leeg scherm te zien, of iets anders? Gaat het om een tijdelijke foutmelding?
@impelgekje, krijg je deze melding zodra je bent ingelogd? Ik hoor het graag van je!
Rozemarijn, die krijg ik als ingelogd ben en ik ga naar overzicht, of abonnement wijzigen en ik ga terug naar mobiel, dan krijg ik de melding "oeps er gaat iets mis, probeer het later nog een keer", ik ben gekoppeld voor thuis, ga ik terug naar mobiel dan krijg ik weer, "oeps er gaat iets mis, probeer het later nog een keer"
Reputatie 3
Badge +4
Ok, in dat geval zou ik je adviseren om je Mijn Telfort Thuis en Mijn Telfort Mobiel los te koppelen, en daarna weer samen te voegen.

Je kunt je accounts loskoppelen door de volgende stappen te doorlopen:

- Ga naar Mijn Telfort en log in met je gegevens.
- Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden.
- Klik onder Mobiel abonnement op Loskoppelen.
- Er volgt een waarschuwing:

- Wanneer je op Bevestigen klikt, is de loskoppeling doorgevoerd.

Nadat je dit gedaan hebt kun je de accounts weer samenvoegen door deze stappen door te nemen:

- Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
- Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
- Klik op het tabblad Thuis.
- Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
- Klik op Samenvoegen.
- Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.

Laat je het me weten of dit lukt? Ik hoor het graag!
Rozemarijn, heb ik gedaan maar blijft hetzelfde, dit heb ik ook telefonisch gedaan met een van uw collega's. Ik blijf de melding houden "oeps er gaat iets mis, probeer het later nog een keer"
Reputatie 3
Badge +4
Ok, kun je net als @soornomis ook geen screenshot maken? Als dit wel lukt, zou je deze me nog willen sturen in een privé bericht? Ik ga dit sowieso nu doorzetten naar de technische dienst!
Hierbij de screenshot

Reputatie 3
Badge +4
Dank je wel, @impelgekje! Ik heb het screenshot doorgegeven aan de technische dienst. Zodra ik een terugkoppeling krijg hoor je van me!
Reputatie 3
Badge +4
@impelgekje, daar was ik weer even. De foutmelding wordt nog steeds onderzocht. Heb je het intussen nog een keer geprobeerd? Krijg je nog steeds dezelfde melding? Ik hoor het graag van je!
Alles werkt nu weer zoals het hoort, hartelijk dank voor de goede service.
Met vriendelijke groet
Reputatie 3
Badge +4
Ah, wat fijn om te horen! 🙂 Graag gedaan, geef een seintje als ik nog iets voor je kan doen!

Reageer