beantwoord

Mijn Telfort Mobiel

• 30 juni 2016
  • 1 reactie
  • 333 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb even de volgende vraag. Vandaag wordt mijn prepaidnummer van KPN omgezet naar Telfort. Bij aanschaf SIM-Only abonnement heb ik een tijdelijk mobielnummer van telfort gekregen. A.d.h.v. dit tijdelijke nummer heb ik een account aangemaakt voor Mijn Telfort.

Dien ik nu, na de omzetting, een nieuw account aan te maken voor Mijn Telfort met het omgezette nummer? Of kan ik mijn bestaande account omzetten naar het om te zetten nummer.

In afwachting van een reactie.
icon

Beste antwoord door Enterprise 30 juni 2016, 09:51

Dien ik nu, na de omzetting, een nieuw account aan te maken voor Mijn Telfort met het omgezette nummer? Of kan ik mijn bestaande account omzetten naar het om te zetten nummer.

Je kan je tijdelijke nummer omzetten naar het overgenomen nummer, je hoeft geen nieuwe account aan te maken.
Als het overgenomen nummer is geactiveerd dan log je gewoon in met het overgenomen nummer.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10

Je kan je tijdelijke nummer omzetten naar het overgenomen nummer, je hoeft geen nieuwe account aan te maken.
Als het overgenomen nummer is geactiveerd dan log je gewoon in met het overgenomen nummer.