Mijn Telfort is helemaal leeg

Mijn Telfort is leeg. Het gevolg hiervan is dat ik het password voor mijn mailadressen niet kan veranderen. De mailboxen zijn n.l ook niet aanwezig in Mijn Telfort. Wie heeft dit al eens meegemaakt en hoe is dit opgelost ?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

2 jaar geleden is de volgende reactie gepost op een vergelijkbare vraag :Echter vanwege een storing is tijdelijk de mogelijkheid om actuele informatie in te zien uitgeschakeld. Er wordt aan gewerkt dit zo snel mogelijk op te lossen.
Reputatie 8
Badge +17
a.ernsten schreef:

Mijn Telfort is leeg. Het gevolg hiervan is dat ik het password voor mijn mailadressen niet kan veranderen. De mailboxen zijn n.l ook niet aanwezig in Mijn Telfort. Wie heeft dit al eens meegemaakt en hoe is dit opgelost ?

Hier werkt alles nog prima in Mijn Telfort, is er iets gewijzigd in de situatie v.w.b. je abonnementen en bij storingen zie hier ook niets over.
Wellicht dat Webcare het juiste antwoord weet op je vraag
jimny schreef:

a.ernsten schreef:

Hier werkt alles nog prima in Mijn Telfort, is er iets gewijzigd in de situatie v.w.b. je abonnementen en bij storingen zie hier ook niets over.
Wellicht dat Webcare het juiste antwoord weet op je vraag

Ik ga webcare proberen thanks
Reputatie 5
Badge +1
Hoi a.ernsten, welkom!

Dat is bijzonder! Heb je inmiddels al een collega van me gesproken of kan ik je verder helpen?
Hoi Leon

Nee helaas niest gehoord. Staat wel een afspraak voor uiterlijk vrijdag a.s.
Daar komt nog bij dat men afgelopen maandag ook al terug zou bellen maar ook toen ik niets hoorde ben ik er dinsdag zelf maar weer achteraan gegaan. Er bleek nog niets te zijn geregeld en er is weer een notitie van gemaakt.

Ik heb net voor alle zekerheid Mijn Telfort nog gecontroleerd door via verschillende browsers in te loggen. Helaas geen verandering.

Je kunt je niet voorstellen hoe irritant op deze wijze jullie tel. beantwoorder wordt die iedere keer verteld dat het gesprek 50 cent kost plus .......
Terwijl je het idee hebt al voor dienstverlening te betalen.

Edit: klantgegevens uit post verwijderd.
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt je n.a.w. gegevens hierboven beter verwijderen
jimny schreef:

Je kunt je n.a.w. gegevens hierboven beter verwijderen

dank
Reputatie 5
Badge +1
Hoi a.ernsten,

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is met een collega van de juiste afdeling en nu in goede handen bent. 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hi a.ernsten, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!