beantwoord

Mijn telfort - instellingen - afhandeling klachten

• 5 november 2013
  • 2 reacties
  • 1377 keer bekeken

Mijn telfort zet steeds zijn instellingen terug.

Ik zet de voicemail af (mijn telfort zegt dat de instellingen zijn opgeslagen), de mogelijkheid om met het buitenland te bellen zet ik ook uit, maar de volgende keer staan alle instellingen weer anders. Mij is gebleken dat ik niet de enige ben.

Vervolgens stuur je een klacht met een aantal vragen, die dan na zoveel dagen beantwoord wordt met een aantal nietszeggende wedervragen en een link waarop je moet klikken om te antwoorden.

Klik je echter op deze link en je doet je verhaal voor de zoveelste keer dan krijg je deze melding :

Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/servlet/sendSuggestionAn error occurred

Ik stop ermee, ik geef dit gefrobel van Telfort op en zal al mijn abonnementen bij hun beeindigen.

O ja, een betaalnummer om hun problemen op te lossen zal ik nooit gebruiken, ik vind dat een van de grootste klantonvriendelijke dingen die er bestaan.

Herkenbaar voor U ?

Hoop dat er toch nog mensen zijn die mijn vragen (alle gesteld in mijn klachten) kunnen beantwoorden.

icon

Beste antwoord door Matthijs1986 6 november 2013, 10:39

Juist de goede on topic antwoorden die jij wenst kan de (om die reden betaalde) klantenservice je uitstekend geven. Bij sommige andere aanbieders is de klantenservice niet betaald maar is in plaats daarvan de maandprijs standaard hoger. Tel uit je winst....
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Juist de goede on topic antwoorden die jij wenst kan de (om die reden betaalde) klantenservice je uitstekend geven. Bij sommige andere aanbieders is de klantenservice niet betaald maar is in plaats daarvan de maandprijs standaard hoger. Tel uit je winst....
Ik heb dat vroeger al geprobeerd - kom je in wachtrij en krijg je niet echt de goede antwoorden.
Zijn alleen geschoold in standaardvragen.

Reageer