Mijn telfort inlogprobleem

• 29 februari 2016
  • 5 reacties
  • 616 keer bekeken

Ik heb al een tijdje een abonnement bij telfort, en heb ook al langer een Mijn telfort account. Ik kom er alleen niet meer in. Heb het wachtwoord opnieuw opgevraagd en daarna gewijzigd, maar ik blijf 'foute invoer' krijgen. Kan iemand mij hiermee helpen?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Manonnie, welkom op het forum. Lastig dat je niet kunt inloggen! Ik kijk het graag voor je na. Gaat het om jouw vaste of mobiele aansluiting? Wil je mij dit laten weten, samen met jouw naam, postcode, huisnummer en 06-nummer in een privébericht?
Hallo,

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem! Ik zou graag in willen loggen voor Mijn Telfort TV, maar ik kom steeds op een scherm waar ik een nieuw wachtwoord aan moet vragen. Als ik dit doe, krijg ik een e-mail met een link, vervolgens klik ik op de link maar kom ik in een lege pagina terecht.
Hier ook hetzelfde probleem! Kan niet inloggen en nieuw wachtwoord aanvragen werkt niet.
Ik heb hetzelfde probleem! Met het wachtwoord verkregen via sms kan ik niet inloggen op mijntelfort... 😞
Bij mij was het na een uur opgelost. Ik kon gewoon even niet inloggen blijkbaar 🙂

Reageer