beantwoord

Mijn Telfort inlog werkt niet

Vraag. Waarom kan ik niet inloggen op mijn telfort. Ik ben nieuwe klant.
Als ik wachtwoord aanvraag krijg ik geen bericht. En zie ik een email die ik niet gebruik. En telefoonnr die niet eindigd met mijn eigen tel.nr.
En ja ik heb uiteraard mijn juiste telefoonnummer ingevuld want ik heb het meerdere keren geprobeerd.
Ik moet daarnaast mijn huisnummer aanpassen er moet namelijk een "a" achter maar weet niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen als ik niet kan inloggen.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 februari 2019, 17:03

Aan het 06-nummer kan dan niet zo veel mis gaan inderdaad. Ik zie dat het 06-nummer dat in je profiel staat nog niet is overgenomen van de huidige provider, waardoor het achter de schermen nog niet is gekoppeld aan een Mijn Telfort account. Pas zodra dat nummer is overgenomen kan je daarmee inloggen in de Mijn Telfort. Dat zal in dit geval 31 mei zijn. Het koppelen van de mobiele en Thuis Mijn Telfort omgevingen zal ook pas vanaf dat moment mogelijk zijn.
In afwachting daarvan kan ik de toevoeging a al wel aan het mobiele abonnement toevoegen, daarvoor heb ik dan nog wel de naam van de contractant, de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig. Deze kan je op je profiel toevoegen in het vakje "Extra informatie". Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je wijzigen 🙂

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Jessica1985, voor welk abonnement probeer je in te loggen voor de Mijn Telfort? Is dat voor een mobiel abonnement of voor de Thuis aansluiting? Als je bij het wachtwoord aanpassen een onbekend e-mailadres ziet staan, komt dat door een onjuiste gebruikersnaam. Voor het mobiele abonnement is de gebruikersnaam standaard het 06-nummer inderdaad, voor het Thuis abonnement zijn er meer opties, zoals een e-mailadres of het 2 letters gevolgd door klantnummer.
Ik hoor het graag van je.
Voor een mobiel abonnement is het. En i k heb dus als gebruikersnaam mijn telefoonnummer ingevuld dus het kan niet fout zijn.

Wij hebben ook telfort thuis abonnement en daar kan ik wel inloggen.

Ik wilde ze dus aan elkaar koppelen maar ik kom er niet in en als ik vraag om een nieuw wachtwoord stuurt hij deze naar een voor mij onbekend telefoon nr en onbekend mailadres.

Bij ons thuis abbo staat het huisnummer wel juist en bij mijn mobiele nummer niet. Daar mist de toevoeging "a"

Ik wil dit dus aanpassen maar zou niet weten hoe. Je kunt ook niet een mail naar jullie sturen.
Reputatie 8
Badge +9
Aan het 06-nummer kan dan niet zo veel mis gaan inderdaad. Ik zie dat het 06-nummer dat in je profiel staat nog niet is overgenomen van de huidige provider, waardoor het achter de schermen nog niet is gekoppeld aan een Mijn Telfort account. Pas zodra dat nummer is overgenomen kan je daarmee inloggen in de Mijn Telfort. Dat zal in dit geval 31 mei zijn. Het koppelen van de mobiele en Thuis Mijn Telfort omgevingen zal ook pas vanaf dat moment mogelijk zijn.
In afwachting daarvan kan ik de toevoeging a al wel aan het mobiele abonnement toevoegen, daarvoor heb ik dan nog wel de naam van de contractant, de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig. Deze kan je op je profiel toevoegen in het vakje "Extra informatie". Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je wijzigen 🙂
Dit heb ik gedaan. Graag ons huisnr aanpassen naar 8a.
Bedankt!
Nog een verzoek: ik krijg net een afwijzing voor combivoordeel vanwege t adres.
Het Telfort thuis staat op naam van mijn man maar natuurlijk met huisnr 8a.
Kunt u de abonnementen koppelen?
Reputatie 8
Badge +9
Merci, ik heb de toevoeging a toegevoegd aan het huisnummer. Je zult hierover ook al een bevestiging hebben gekregen.
Het aanmelden voor CombiVoordeel kon daardoor nog niet worden afgerond inderdaad, de wijziging van het adres moet nu nog in de achterliggende systemen worden verwerkt. Daarna zal je een nieuwe aanvraag voor CombiVoordeel doen, dat kan over 24 uur 🙂
Ik heb een nieuwe aanvraag combi voordeel gedaan maar krijg geen bevestiging per mail.
Is het wel goed gegaan?
Reputatie 8
Badge +9
Ik zie daar ook nog geen nieuwe aanmelding voor staan, het lijkt erop dat het in dit geval toch nog niet aangevraagd kan worden omdat het definitieve nummer nog niet is overgenomen. Net als de Mijn Telfort zal je dit eind mei opnieuw kunnen aanvragen, dan zullen de voordelen van CombiVoordeel toegevoegd kunnen worden.

Reageer