beantwoord

Mijn Telfort ID voor Mobiel

• 15 januari 2020
  • 57 reacties
  • 852 keer bekeken

Reputatie 4
Badge

Hallo kanjers

Ik heb een vraag, een vraag voordat ik iets verkeerd doe :nerd:

Ik heb Telfort thuis daar log ik al in met mijn mail adres, ik kon daar ineens niet meer inloggen en moest dat veranderen naar inloggen met mail adres, dit heeft een ander wachtwoord als mijn Telfort mobiel

Nu we de 26e overgaan staat er als ik bij mijn Telfort mobiel, de inlogpagina, dat het ook daar veranderd moet worden, dit heeft weer een ander wachtwoord als mijn Telfort thuis bij mij

Hoe verander ik de situatie in mijn mobiel bij het inloggen voordat ik fouten ga maken, en zijn de verschillende wachtwoorden dan geen probleem?

Nu kan ik nog inloggen met mij 06 nr, maar na de 26e januari kan dat volgens mij niet meer, of ik moet het fout hebben

Wie kan me even helpen doormiddel van advies, ik weet even niet hoe en wat ik moet doen

Dank voor wie me even wil helpen, met een groet van mij

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 20 januari 2020, 16:09

Hallo @Chicka. Ik heb nog even navraag voor je gedaan. Na de overgang naar KPN Mobiel op 26 januari, heb je de MijnKPN app nodig om je mobiele abonnement in te zien. Je gebruikt dan wel nog steeds je Telfort ID om in te loggen voor Telfort Thuis. Je kunt Thuis en Mobiel pas weer koppelen, nadat ook Telfort Thuis is veranderd in KPN Thuis. Ik zou je daarom adviseren om ná 26 januari een KPN ID aan te maken met hetzelfde e-mailadres dat je nu gebruikt voor je Telfort ID. 

Bekijk reactie

57 reacties

Gaat helemaal goed komen, schreef hij met hoop op een goede overgang.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Chicka. Ik heb nog even navraag voor je gedaan. Na de overgang naar KPN Mobiel op 26 januari, heb je de MijnKPN app nodig om je mobiele abonnement in te zien. Je gebruikt dan wel nog steeds je Telfort ID om in te loggen voor Telfort Thuis. Je kunt Thuis en Mobiel pas weer koppelen, nadat ook Telfort Thuis is veranderd in KPN Thuis. Ik zou je daarom adviseren om ná 26 januari een KPN ID aan te maken met hetzelfde e-mailadres dat je nu gebruikt voor je Telfort ID. 

Reputatie 4
Badge

Het weekend komt eraan brrrrrr, hoe zal het ZONDAG gaan met/na de overgang naar KPN :nerd:.

Ik zit op de stoel met mijn laptop, duizenden dingen spoken door m,n hoofd, prive veel dingen, en nu de overgang met de mobiel aanstaande zondag, ik ben bang :disappointed_relieved:.

Moderator team :blush: en de kanjers/leden van het forum :hugging:, bedankt dat jullie mij hielpen als ik met de mobiel ergens niet uitkwam, als ik jullie niet had ai ai ai, vanaf zondag is het afwachten, weg vertrouwde omgeving voor mijn mobiel met de vragen brrrrrrr

Dank dank jullie wel allemaal :hugging:

• @Galdor68Zeker had ik iets beloofd, @Chicka hoeft maar een PB te doen en zodra ik de mogelijkheid heb rijd ik naar haar toe om te helpen waar ik dat kan, ik doe geen valse beloften.

P.S. Hoe doen jullie die dikke letters, krijg dat niet voor elkaar kop mijn mobiel.:tired_face:

Reputatie 4
Badge

@Doornekamp33, weet ik kanjer, en je zult me heus nog wel een keer horen voor HULP, ik weet onderhand dat wat je beloofd en zegt, dat ook doet :slight_smile:

Tsja @Galdor68 daarom had ik ook 2 inlognamen nodig, er zullen vast veel mensen zijn op het forum, maar zeker die niet op het forum zitten die ook straks tegen problemen aan gaan lopen.

Het is ook fijn dat je adviezen en hulp van de moderators krijgt :nerd:

Maar okee ik kan nog inloggen, en als de mobiel overgaat, zal het vast wel (hoop ik) goed komen

Nee, ik heb alleen de twee A’s, streepjes, smiley, paperclip en bergjes  op mobiel.

Op de PC heb ik ze wel, zal wel niet passen.

En je weet me te vinden, mocht het forum verdwijnen duik ik wel bij KPN op.

@Chicka, Mijn moeder de operatie is voor zover geslaagd, ze ziet met dat oog nu alweer 30% en dat is bijna net zoveel als voor de transplantatie, kan alleen maar beter worden als het niet gaat ontsteken of afstoten.

Huizen zijn nu rond, op het papierwerk na en de geld overdrachten, maar dat loopt op rolletjes, ergste is die duizende prulletjes van haar te halveren en de boel te verhuizen ergens eind april tot half mei, voor de rest, ze is gelukkig niet gehecht aan die troep, als ze er maar geen afscheid van hoeft te nemen, dat doen wij wel voor haar.😁

Maar heb je me nodig, geef een kik, ik maak een gaatje in de planning, ik heb 2 zussen, doen die maar wat meer, de ene heeft ook nooit tijd en anders wel geen zin, alleen zeuren als het haar niet bevalt, vandaag al een beetje van me af gebeten, kan erger worden, dolle stier is er dan niks bij.

Reputatie 8
Badge +18

@Chicka  Heb kort geleden gelezen dat je na 26 jan gewoon een KPN ID kunt aanmaken met hetzelfde mail adres en wachtwoord wat je nu gebruikt om inzage te houden van je verbruik 

@Chicka  Heb kort geleden gelezen dat je na 26 jan gewoon een KPN ID kunt aanmaken met hetzelfde mail adres en wachtwoord wat je nu gebruikt om inzage te houden van je verbruik 

Klopt. Dat zijn gelukkig 2 verschillende systemen. In principe krijgt iedere Telfort Mobiel klant een ID op basis van het contact emailadres in combinatie met het wachtwoord wat nu al voor inloggen bij Mijn Telfort Mobiel wordt gebruikt. Dit baseer ik op hoe het nu gaat in de Telfort app van mijn partner die enkel mobiel heeft. De meeste klanten zullen vanaf de 26ste via Mijn KPN gewoon met hun email adres waar de factuur heen gaat en hun huidig wachtwoord voor mobiel gewoon met de bij Telfort gebruikte wachtwoord kunnen inloggen. Na komende zondag weten we meer.

Reputatie 8
Badge +18

@Chicka  Ik heb een KPN mobiel abo en om het in te zien heb ik ID KPN nodig om in te loggen, maar ik bel vaak gratis naar het KPN nummer 114 vanaf mijn mobiel en dan hoor ik het gebruik via de phone

@Natasja - Telfort is het dan niet handiger voor @Chicka om meteen een Mijn KPN ID te maken en dan na 26 januari het nummer hier aan toevoegen.

Of Chicka zal een extra telfort alias moeten aanmaken of op een andere methode een extra email adres regelen een boel gedoe voor die twee weken.

@Chicka  ik zou voor nu het echt niet lastiger maken dan nodig.

op https://account.kpn.com/#/registration kan je met de gewenste email adres, gewoon die je voor Telfort thuis gebruikt, nu al een KPN ID aanmaken je kan nu alleen nog niet je abonnement toevoegen. Dat gaat pas na 26 januari.

@Doornekamp33  had jij niet iets beloofd 😉

Staps gewijs. Open de link uit het eerdere bericht. Je komt op deze pagina

Hier vul je de door jou gewenste email adres in je ontvangt een email daarmee kom je bij de volgende stap.

Op die pagina vul je het 06 nummer en de gewenste wachtwoord in dat kan ik helaas even niet laten zien, ik ben vergeten een scherm afbeelding te maken.

Gaat alles goed krijg je via email een bevestiging.

Als KPN en Telfort de zaken goed voor elkaar hebben koppelen ze tezijnertijd jouw thuis product aan je KPN ID. Dat is van later zorg en zou ook zelf gedaan kunnen worden.

@Galdor68, Duidelijk thanx :relaxed:, maar ik gebruik nu 2 verschillende wachtwoorden bij mijn Telfort, kan ik dan straks bij de overgang 1 wachtwoord gebruiken, of neemt KPN straks de gegevens over van mijn Telfort?

Als je bedoelt na 26 januari dat is voor mij onduidelijk daarom zou ik even wachten. In de meest ideale omstandigheden kan je in plaats van je 06nummer gewoon het emailadres en wachtwoord gebruiken die je nu voor mijn telfort mobiel gebruikt. 

@Galdor68 Maar heb jij hetzelfde wachtwoord als op mijn Telfort bij je KPN ID, het nare is dat IK met 2 verschillende wachtwoorden zit :nerd:

Ik hoop ook dat er nog even een moderator meekijkt en een reactie hierop geeft

omdat ik mobiel en thuis heb gekoppeld heb ik voor de telfort producten maar 1 ww nodig en nu 1 emailadres. Ik had hetzelfde als jij nu dat vond ik lastig daarom meteen gekoppeld.

Het KPN ID is al uit de tijd dat ik mobiel klant was daar van de vorige eeuw tot oktober 2017.

@Galdor68 yeahhhhhhh, ik heb mijn wachtwoord weten te wijzigen bij mobiel, ik heb nu ook maar 1 wachtwoord :slight_smile:

3x Ingelogd bij mobiel met het nieuwe wachtwoord, en 3x thuis, ging goed :slight_smile:

Koppelen doe ik niet meer bij Telfort, nu kan ik volgens mij wel een KPN ID aanmaken met zowel voor mobiel als thuis hetzelfde wachtwoord 

Hoezo een man nodig goed gedaan. Het Telfort ID wordt je KPN ID. Gebruik je nu ook het email adres voor mobiel?

Reputatie 8
Badge +9

Je weet waar je ons kunt vinden als je onverhoopt wel ergens tegenaan loopt, @Chicka:relieved:

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 , nee ik gebruik nog niet mijn mailadres voor mijn mobiel, wel mijn 06 nummer, ik was hier al zo trots op dat ik 1 wachtwoord ervan heb kunnen maken :relaxed:, maar Galdor als ik daar ipv mijn 06 nummer mijn mailadres invul gaat het dan goed, of moet ik alles dan toch koppelen, dus thuis en mobiel

@Galdor68 , nee ik gebruik nog niet mijn mailadres voor mijn mobiel, wel mijn 06 nummer, ik was hier al zo trots op dat ik 1 wachtwoord ervan heb kunnen maken :relaxed:, maar Galdor als ik daar ipv mijn 06 nummer mijn mailadres invul gaat het dan goed, of moet ik alles dan toch koppelen, dus thuis en mobiel

probeer het geen flauw idee koppelen heeft in mijn ogen geen nut meer voor die twee weken als dat nog kan.

Fijn dat je mijn advies over dat later maken van het KPN ID hiermee bevestigd.

Dat zat er wel in het is onbedoeld wel een goed topic voor klanten met dezelfde situatie je kan wel nog met je 06 en nieuw wachtwoord inloggen?

Mooi dan is er niks aan de hand.

Jouw situatie laat goed mijn probleem met de introductie van het Telfort-ID zien. Er waren altijd al 2 inlognamen nodig het 06nummer en voor thuis een andere gebruikernaam. Doordat het Telfort ID nog niet werkt zoals bij KPN heb je voor echt elk Telfort product een apart Email adres nodig. Voor een gezin met kinderen is voor elk mobieltje van een kind een apart Telfort ID nodig. 

De klanten waar @Chicka hoort die niet optijd thuis en mobiel hebben gekoppeld hebben nu zo lijkt het een probleem. Gelukkig van korte duur wel heel vervelend.

• @Galdor68Zeker had ik iets beloofd, @Chicka hoeft maar een PB te doen en zodra ik de mogelijkheid heb rijd ik naar haar toe om te helpen waar ik dat kan, ik doe geen valse beloften.

P.S. Hoe doen jullie die dikke letters, krijg dat niet voor elkaar kop mijn mobiel.:tired_face:

Zie je geen B boven het type veld?

[SPOILER]

[/spoiler]

Laat die app maar even voor wat het is mijn KPN is gewoon via  een internet pagina bereikbaar.  Ik verwacht niet dat die app noodzakelijk is. Was in mijn KPN periode ook niet noodzakelijk.

Ik zal je er wel doorheen loodsen dat komt goed.

Houd het weekend of in de week na 26 januari maar een gaatje vrij zou ik bijna zeggen 😜

Voorlopig verdwijnt het forum niet enkel voor vragen over mobiele abonnementen niet meer de plek.

Reageer